Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Det er mulig. Er stor forskjell på E og 3G ogHehe det er veldig forskjell !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er mulig. Er stor forskjell på E og 3G ogHehe det er veldig forskjell !
Jeg er så frøsen av meg, så jeg syns det er altfor kaldt nå
Noen spesiell grunn til evnt ks?
Jeg svetter jo nå om dagen![]()
Morkaka ligger foran åpningen![]()
Begynner å bli gammel og glemmer lett vet duKan ikke glemme sånt![]()
Du år si fra om du er fornøyd da etterhvertHadde ikke jeg heller. Var en som nevnte det i den tråden om onecall, så jeg tenkte jeg skulle teste det ut
Billigere enn oncall og![]()
Du år si fra om du er fornøyd da etterhvert
Er heldigvis lett å bytte nå for tiden.Det skal jeg gjørehvis ikke bytter jeg igjen. Hehe
Får du sove litt på dagtid da??![]()
Du får ikke lurt henne ned i sofaen etter hun har sovnet?![]()
Er heldigvis lett å bytte nå for tiden.
Tror ikke telefonen min har 4g
Dessuten er mannen så bestemt på at 4g ikke finnes. De kalte E for 3g før 3g kom og...
Uff...husker hvordan det varIdag har jeg fått bittelitt slumring, legger jeg henne i nestet eller i sofaen våkner hun raskt og gråter, og så er d påån igjen.
Hun sliter med vond mage..
Kan ikke svette nå. Det er kaldt jo
Aha. Får satse på at den flytter på seg da![]()
Mannen din tar veldig feil.
D har med hastighet å gjøre.
Edge er et tregere nettverk enn 3G. Når 3G kom var d en veldig markant forskjell i hastighet og bruksområder pga hastigheten. I tillegg til 3G har vi også turbo 3G, litt kjappere, så har vi 4G med teoretisk hastighet opp til 80 mb pr sek. D er vesentlig raskere enn internetten de fleste får inn i veggen![]()
Her jeg bor har hverken NetCom eller Telenor noe god dekning så for meg spiller det ingen rolle![]()
Nei det er ikke detjeg har skikkelig hetetokter så er ofte gjennomvåt av svette haha
Ja jeg satser på det![]()
Kan være jeg surrer med hva det var. Er ihvertfall noe som ble kalt 3G før det som nå er 3G kom.
Her jeg bor har hverken NetCom eller Telenor noe god dekning så for meg spiller det ingen rolle![]()
Vi håpet det skulle bli bedre når vi byttet fra N til T, men det hadde ikke noe å siDet er jo ikke noe ideelt da![]()
Hvor bor du? Har kommunen din vært i kontakt med mobiloperatørene for å diskutere en evt utbygging?