Hehe, du kan man forstå.Mammahun er flink å invitere oss på middag forvtiden - hun vil ha barnebarn-besøk
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, du kan man forstå.Mammahun er flink å invitere oss på middag forvtiden - hun vil ha barnebarn-besøk
![]()
hihiMammahun er flink å invitere oss på middag forvtiden - hun vil ha barnebarn-besøk
![]()
hihiVi skal også til mamma. Hun har 11 barnebarn og jeg har det 12. i magen
så hun har støtt og stadig barnebarn besøk
hihi
Vi er 5 søskenIkkje værst å snart ha 12 barnebarn!
Fire søsken med tre barn kvar?
Her har hun kun mi lille jente på 4,5ukerhihiVi skal også til mamma. Hun har 11 barnebarn og jeg har det 12. i magen
hihi
HerligHer har hun kun mi lille jente på 4,5uker![]()
Her har hun kun mi lille jente på 4,5uker![]()
Pinnekjøtt er så godtGod morgen
Gleder meg til pinnekjøtt i dag. Vi er invitert på middag![]()
Pinnekjøtt og barnebarnGod morgen jenter.
Ser skravla allerede er i gang, hva skakkes det om i dag?
hihiVi skal også til mamma. Hun har 11 barnebarn og jeg har det 12. i magen
hihi
Her har jeg en bror på 23, og sambo 2 brødre (22 og 10år). Ingen av de har dame. Så blir nok lenge til mi og får søskenbarnHer har mamma tre barn og tre bonusbarn, men kun 1 (snart 3) barnebarn. Alle mine.... Virkar ikkje som om dei andre har planar om å produsera barnebarn med det første. Vil tru Jr vil vera mellom 5 og 10 år før han får søskensbarn.
Pinnekjøtt er så godt
pinnekjøtt og barnebarnGod morgen jenter.
Glad vi bor så nærme mammaMamma har 5 barnebarn ,merker at noenav de har bedre forholdt til henne enn andre. Men sånn er det vel når man bor langt unna
Pinnekjøtt og barnebarn![]()
Vi bor 2 min gange unna. Så her har det falt naturlig at hun har god kontakt med min sønn. De andre er også blitt så store nå. Mellom 16 og 21 årMamma har 5 barnebarn ,merker at noenav de har bedre forholdt til henne enn andre. Men sånn er det vel når man bor langt unna
Så klart den erGod morgen jenter.