Skravletråd :)

God skjærtorsdag alle sammen!
Her ligger jeg med mini i sengs og kjenner at det er altfor kaldt på hytta til å stå opp. Håper gutta på det andre rommet våkner snart så de kan fyre opp før vi står opp:)
God skjærtorsdag:D
Håper dere har fått varmen nå!

God morgen. Guttungen har stått opp, lillesøster driver og lurer på hva hun skal ha på seg.

Han som skal på jobb sover søtt, så nå vekket jeg ham. Han lå og holdt på mobilen, hvilket tydet på at han har slått av alarmen, så jeg spurte. Det stemte.

Da er det bare meg igjen i senga. Jeg venter med å stå opp til mannen er ferdig i alle fall. Jeg kan gå opp på do, men det er godt å bare ligge litt...
God morgen:D
Deilig å bare ligge og sløve i senga!
Håper dere får en fin dag:D

æææææ... Lillebror prøver å grave seg ut av magen min!!!!

God morgen alle sammen :) Her er det rolig morgenstund for de små (frøkna og katta) som ligger med dyna og koser i sofaen med en film på tv :) Været er helt nydelig og vi skal vel en tur avgårde med min far i dag :)

Hva er dagens planer hos dere?
Nydelig vær her også, men jeg er fortsatt ikke i form..
Ligger på sofaen til smertestillende virker...da skal jeg gjøre noe fornuftig:p

God morgen alle sammen :)
Ser ut som dere som alt har stått opp har en fin morgen :)
Her er rundstykkene i ovnen og eggene på kok :) Snart delig påskefrokost :)
Senere blir det tur i svømmehallen før vi skal spise pinnekjøtt hos mine foreldre!
God morgen snuppa:D
Tror det er hos deg jeg skulle vært for å spise frokost:p
Ha en flott dag med svømming og pinnekjøtt!

Kjenner følelsen. Er øm i navle området etter gjentatte forsøk på lillesøster :)
hehe.. skjønner egentlig ikke hva han prøver på.... han har tydeligvis dårlig tid med å komme seg ut :P Men jeg synes han skal bli inni der litt til!

Min elsker å sove borte,vi sendte han jo med flyet alene da han var 5,5 for han skulle være en uke på hytta med besteforeldrene. Ble dessverre med den ene gangen da.
Jeg var ofte med farmor og farfar på hytten når jeg var lita. Det var kjekt det. Forvhos farmor var det ubegrenset godteri :p

En fordel med at gubben er enebarn er at foreldrene hans ikke får gjort noe forskjell på gutta mine:)
Med min pappa derimot så snakker han alltid om de andre barnebarna når han er her. Super irriterende!

Men det var jo ikke meg da, det var jo påskeharen....

God morgen snuppa:D
Tror det er hos deg jeg skulle vært for å spise frokost:p
Ha en flott dag med svømming og pinnekjøtt!
Var godt med frokost nå ja :) men savner laks og eggerøre på varme rundstykker.... Det får det bli til sommeren :p

hehe.. skjønner egentlig ikke hva han prøver på.... han har tydeligvis dårlig tid med å komme seg ut :P Men jeg synes han skal bli inni der litt til!
Ja, hvertfall 10 uker til for min del :p

Nydelig vær her også, men jeg er fortsatt ikke i form..
Ligger på sofaen til smertestillende virker...da skal jeg gjøre noe fornuftig:p

Du kan jo bare ligge på sofaen med god samvittighet, du skal jo bli frisk!

Back
Topp