God skjærtorsdagGod skjærtorsdag alle sammen!
Her ligger jeg med mini i sengs og kjenner at det er altfor kaldt på hytta til å stå opp. Håper gutta på det andre rommet våkner snart så de kan fyre opp før vi står opp![]()
Håper dere har fått varmen nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God skjærtorsdagGod skjærtorsdag alle sammen!
Her ligger jeg med mini i sengs og kjenner at det er altfor kaldt på hytta til å stå opp. Håper gutta på det andre rommet våkner snart så de kan fyre opp før vi står opp![]()
God morgenGod morgen. Guttungen har stått opp, lillesøster driver og lurer på hva hun skal ha på seg.
Han som skal på jobb sover søtt, så nå vekket jeg ham. Han lå og holdt på mobilen, hvilket tydet på at han har slått av alarmen, så jeg spurte. Det stemte.
Da er det bare meg igjen i senga. Jeg venter med å stå opp til mannen er ferdig i alle fall. Jeg kan gå opp på do, men det er godt å bare ligge litt...
Haha...hvor har du gjemt dem da??Ungene leter desperat etter påskeegg. Jeg vet de fleste leter på lørdag, men her er det i dag. De finner dem ikke.
God morgenGod morgen alle sammenHer er det rolig morgenstund for de små (frøkna og katta) som ligger med dyna og koser i sofaen med en film på tv
Været er helt nydelig og vi skal vel en tur avgårde med min far i dag
Hva er dagens planer hos dere?
Det er et stykke ja:/50 mil unna her..
God morgen snuppaGod morgen alle sammen
Ser ut som dere som alt har stått opp har en fin morgen![]()
Her er rundstykkene i ovnen og eggene på kokSnart delig påskefrokost
![]()
Senere blir det tur i svømmehallen før vi skal spise pinnekjøtt hos mine foreldre!
Kjenner følelsen. Er øm i navle området etter gjentatte forsøk på lillesøsteræææææ... Lillebror prøver å grave seg ut av magen min!!!!
hehe.. skjønner egentlig ikke hva han prøver på.... han har tydeligvis dårlig tid med å komme seg utKjenner følelsen. Er øm i navle området etter gjentatte forsøk på lillesøster![]()
Jeg var ofte med farmor og farfar på hytten når jeg var lita. Det var kjekt det. Forvhos farmor var det ubegrenset godteriMin elsker å sove borte,vi sendte han jo med flyet alene da han var 5,5 for han skulle være en uke på hytta med besteforeldrene. Ble dessverre med den ene gangen da.
God morgen musemorGod morgen jenter.
Ser skravla allerede er i gang, hva skakkes det om i dag?
Haha...hvor har du gjemt dem da??![]()
Er ikke det litt tidlig da?!æææææ... Lillebror prøver å grave seg ut av magen min!!!!
Var godt med frokost nå jaGod morgen snuppa
Tror det er hos deg jeg skulle vært for å spise frokost
Ha en flott dag med svømming og pinnekjøtt!
Haha...og ennå klarer de ikke finne dem?!I vinduskarmene bak gardinene. Vikerlig ikke grundig gjemt, altså!
Ja, hvertfall 10 uker til for min delhehe.. skjønner egentlig ikke hva han prøver på.... han har tydeligvis dårlig tid med å komme seg utMen jeg synes han skal bli inni der litt til!
Jo var det jeg syntes også... Vesla var akkurat borte å kjeftet på ham.Er ikke det litt tidlig da?!![]()
God morgen
Nydelig vær her også, men jeg er fortsatt ikke i form..
Ligger på sofaen til smertestillende virker...da skal jeg gjøre noe fornuftig![]()