Skravletråd :)

Mamma :) hun er flink å invitere oss på middag forvtiden - hun vil ha barnebarn-besøk :p
hihi ;) Vi skal også til mamma. Hun har 11 barnebarn og jeg har det 12. i magen :P så hun har støtt og stadig barnebarn besøk :P hihi

hihi ;) Vi skal også til mamma. Hun har 11 barnebarn og jeg har det 12. i magen :P så hun har støtt og stadig barnebarn besøk :P hihi

Ikkje værst å snart ha 12 barnebarn!
Fire søsken med tre barn kvar?

Ikkje værst å snart ha 12 barnebarn!
Fire søsken med tre barn kvar?
Vi er 5 søsken :p 2 med 3 barn og 3 med 2 barn (eller jeg har snart 2) :)

• Liker
Reactions: EJ
Mamma og pappa har fire, mine er to som dem. Svigers har bare disse to, men svigerfar har jo et par unger på alder med våre da...

Ungene skal på overnatting på campingplassen med mine foreldre, de har vogn, fra i morgen. Der blir nok stas for store og små.

Men pinnekjøttet mitt lager jeg selv, gitt.

Her har hun kun mi lille jente på 4,5uker :)

Jeg fikk også glede av å gi min mor sitt første barnebarn.

Jeg bare bodde 37 mil unna henne.... hun så mye mer til min brors barn de første årene, ja...

Her har mamma tre barn og tre bonusbarn, men kun 1 (snart 3) barnebarn. Alle mine.... Virkar ikkje som om dei andre har planar om å produsera barnebarn med det første. Vil tru Jr vil vera mellom 5 og 10 år før han får søskensbarn.

God morgen jenter.
Ser skravla allerede er i gang, hva skakkes det om i dag?

hihi ;) Vi skal også til mamma. Hun har 11 barnebarn og jeg har det 12. i magen :p så hun har støtt og stadig barnebarn besøk :p hihi

Mamma har 5 barnebarn ,merker at noenav de har bedre forholdt til henne enn andre. Men sånn er det vel når man bor langt unna

Her har mamma tre barn og tre bonusbarn, men kun 1 (snart 3) barnebarn. Alle mine.... Virkar ikkje som om dei andre har planar om å produsera barnebarn med det første. Vil tru Jr vil vera mellom 5 og 10 år før han får søskensbarn.
Her har jeg en bror på 23, og sambo 2 brødre (22 og 10år). Ingen av de har dame. Så blir nok lenge til mi og får søskenbarn

Mamma har 5 barnebarn ,merker at noenav de har bedre forholdt til henne enn andre. Men sånn er det vel når man bor langt unna
Vi bor 2 min gange unna. Så her har det falt naturlig at hun har god kontakt med min sønn. De andre er også blitt så store nå. Mellom 16 og 21 år ;) Så min på 4 har vært lit midtpunkt. Så han sover hver tirsdag til onsdag hos mormoren sin og så går de i svømmehallen om onsdagen :)

Back
Topp