Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammenHer er det rolig morgenstund for de små (frøkna og katta) som ligger med dyna og koser i sofaen med en film på tv
Været er helt nydelig og vi skal vel en tur avgårde med min far i dag
Hva er dagens planer hos dere?
Jeg trodde ungene skulle lete etter påskeeggene sine, men de ga opp, så vi ser barnetv...
God morgen alle sammen
Ser ut som dere som alt har stått opp har en fin morgen![]()
Her er rundstykkene i ovnen og eggene på kokSnart delig påskefrokost
![]()
Senere blir det tur i svømmehallen før vi skal spise pinnekjøtt hos mine foreldre!
Det hørtes ut som en fin dag. Kos dereGod morgen alle sammen
Ser ut som dere som alt har stått opp har en fin morgen
Senere blir det tur i svømmehallen før vi skal spise pinnekjøtt hos mine foreldre!
Haha var de for godt gjemt?
Her bader frøkna allerede i påskeegg da hun fikk av bestemoren på tirsdag, bestefaren i går og et av oldemoren i går. Det fra meg pakker jeg ned i morgen så hun kan få åpne det på påskeaften når hun er hos farenmen jaggu godt jeg har en unge som ikke spiser så mye snop før hu stopper
![]()
Ja, gleder meg maks! Grunnet kvalme i julen, så orket jeg minimalt med pinnekjøtt. Så nå er jeg klar!!!Å det pinnekjøttet hørtes fantastisk godt ut! Dere må kose dere masse! Her har frøkna bestilt polarbrød og sjokomelk til frokost så ikke noe varme rundstykker på oss i dag hehe![]()
Takk for detDet hørtes ut som en fin dag. Kos dere![]()
De ligger bare bak gardinene i spisestua, men for mine unger er ca alt annet enn "midt på bordet med spottlys som blinker rundt dem" for godt gjemt....
Ja, gleder meg maks! Grunnet kvalme i julen, så orket jeg minimalt med pinnekjøtt. Så nå er jeg klar!!!![]()
Ja, gleder meg maks! Grunnet kvalme i julen, så orket jeg minimalt med pinnekjøtt. Så nå er jeg klar!!!![]()
Det skal jegDet skjønner jeg godt! Og så deilig som det er daKos deg masse
![]()
Haha jeg skjønner![]()
God skjærtorsdag alle sammen!
Her ligger jeg med mini i sengs og kjenner at det er altfor kaldt på hytta til å stå opp. Håper gutta på det andre rommet våkner snart så de kan fyre opp før vi står opp![]()
God morgen. Guttungen har stått opp, lillesøster driver og lurer på hva hun skal ha på seg.
Han som skal på jobb sover søtt, så nå vekket jeg ham. Han lå og holdt på mobilen, hvilket tydet på at han har slått av alarmen, så jeg spurte. Det stemte.
Da er det bare meg igjen i senga. Jeg venter med å stå opp til mannen er ferdig i alle fall. Jeg kan gå opp på do, men det er godt å bare ligge litt...
God morgen alle sammenHer er det rolig morgenstund for de små (frøkna og katta) som ligger med dyna og koser i sofaen med en film på tv
Været er helt nydelig og vi skal vel en tur avgårde med min far i dag
Hva er dagens planer hos dere?
God morgen
Vi skal på skirenn i dag.![]()
God morgen alle sammen
Ser ut som dere som alt har stått opp har en fin morgen![]()
![]()
Gubben er egentlig ikke vant med pinnekjøtt i påsken, men vi har alltid hatt detPinnekjøtt er godt, vi har også en middag i fryseren som jeg gleder meg til![]()
Da er vi toGod morgen
Gleder meg til pinnekjøtt i dag. Vi er invitert på middag![]()
MammaDa er vi toHvem som skal servere dere pinnekjøt i dag da?
De kan ikke akkurat lete nei. Men de fant da eggene sine etterhvert
God morgen
Gleder meg til pinnekjøtt i dag. Vi er invitert på middag![]()