Hva gjør dere i kveld da damer?
Nå skal jeg legge ei som har sitti litt for lenge oppe
Hva med deg da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør dere i kveld da damer?
Alt bra med lille gullet da?Må testes en gang![]()
Det må ha vært deilig å få være hjemme rett etterpå!
Alt braAlt bra med lille gullet da?![]()
Helt utrolig hvor fort tiden går :OAlt bravi nyter dagene som bare flyger av gårde! Søndag er hun 4 uker
![]()
Alt bravi nyter dagene som bare flyger av gårde! Søndag er hun 4 uker
![]()
Det kunne jeg og tenkt meg. Men i og md jeg måtte sy så mye som jeg måtte er jeg glad jeg var på sykehusetDet var det.
Jeg fødte henne i badekaret vårt. Storebror fikk komme ned og hilse på før vi kom ut av badekaret (eller,jeg tror muligens vannet var tappet ut?) Satt litt med henne på gulvet, tørket av henne, og meg. Fikk på meg litt klær og gikk og la oss i senga med babyen vår, der lå jeg med henne mens han laget mat til meg, kom med brett til meg. Når jeg følte jeg hadde ork til det gikk vi opp i stua, hvor vi fikk vise henne frem til en meget stolt mormor også.
Jordmødrene ryddet opp på badet, tok med seg livmora (Neitakk, jeg ville ikke beholde den) og om de var de eller mannen som skylte utav badekaret og kastet det gamle håndkleet jeg satt på da jeg kom ut fra badekaret vet jeg ikke, men det hele var veldig fint og greit ordnet.
Blir jeg gravid med en baby til og det medisinske ligger tilrette for det, føder jeg gjerne hjemme igjen.
Helt utrolig hvor fort tiden går :O
Tida flyr fort, en måned allerede altså!
Det er hvertfall bra du øker innbyggertallet på "bygda" vårJa helt syktskjønner ingenting
hihi
Ammer og ser tvHva gjør dere i kveld da damer?
Åå, no savnar eg litt den tidaAmmer og ser tv![]()
Ja ;p heheDet er hvertfall bra du øker innbyggertallet på "bygda" vår![]()
Burde få oss noen flere butikker så blir det stasJa ;p hehe
Er jo kjempe vekst her. Både mye babyer og mye tilflyttere og utbygging
Å, som jeg savner babytiden♡Ammer og ser tv![]()
NeiBurde få oss noen flere butikker så blir det stas
Har du vært på Kiwi og tippa vekt på påskeegget?![]()
Vi handler for det meste på Kiwi og Coop extraNeikanskje jeg må ta meg en tur innom. Vi handler som regel på digerneset, coop obs eller eurospar
![]()
Ammer her og. Gikk å la meg sammen med mini nåAmmer og ser tv![]()
Coop extra er jeg kun på om jeg må på postenVi handler for det meste på Kiwi og Coop extra![]()
Myyyye bedre. De har jo fersk grillet kyllingCoop extra er jeg kun på om jeg må på postenmen butikken er bedre nå som extra enn som prix synes jeg
![]()