Skal ein tur på besøk i hovedstaden. Men ellers blir det berre kos kvar dagHar du noen planer da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ein tur på besøk i hovedstaden. Men ellers blir det berre kos kvar dagHar du noen planer da?![]()
Vi skal til svigers for noen dager. De bor på en øy ikke så langt fra ossSkal ein tur på besøk i hovedstaden. Men ellers blir det berre kos kvar dagskal du noko spesielt då?
![]()
Sofa er gull verdt en fredagskveldDeilig å finne sofaen etter en dag på jobb og så hobbykveld med frøknaNå er jeg skikkelig trøtt kjenner jeg og lillebror i magen har startet med kveldens underholdning her hehe
Sofa er gull verdt en fredagskveld
Artig med aktiv lillebror da!![]()
Kanskje hun kommer i helgenGuri, så spennende![]()
Kjekt då. Er det greitt å være hos svigers eller?Vi skal til svigers for noen dager. De bor på en øy ikke så langt fra oss![]()
Her går det i the VoiceHva gjør dere i kveld da damer?
Njaa.. så lenge det ikke blir altfor lenge såKjekt då. Er det greitt å være hos svigers eller?![]()
Haha, skjønner kva du meinerNjaa.. så lenge det ikke blir altfor lenge såSvoger (bror til mannen) og kona kommer også med sine barn. Liker godt å være med svigerinna mi og nevøene mine, så det blir koslig
![]()
Skal lage påskepynt med nevøene mineHaha, skjønner kva du meinermen koselig med litt familietid då
![]()
Ikke så mye enda... Venter på at samboeren skal bli ferdig med å spille så vi kan se på noe sammenHva gjør dere i kveld da damer?
And i didHahaVi snakka jo om det at du sikkert kom til å hive innpå så snart ungen var ute
![]()
Vel fortjentAnd i didvar syykt nice
![]()
Det må ha vært deilig å få være hjemme rett etterpå!Jepp, det fikk jeg servert på senga da jeg hadde født lillejenta. Det og strandaskinke.
Etter førstemann fikk jeg når jeg kom hjem. De hadde det ikke på sykehuset, men andre fødte jeg jo hjemme, så mannen ordnet mat til meg når hun var ute.
Her ser jeg fast and fuirous, leserbok og drikker vin..Her går det i the Voicedu då?
Wow, multitaskingHer ser jeg fast and fuirous, leserbok og drikker vin..
Ehm er det nå jeg skal svare ja??Wow, multitasking
ImponerandeMen får du med deg både filmen og boka? Og forumet?
![]()
Haha, ja, gjer det du! Og kos deg med vinenEhm er det nå jeg skal svare ja??![]()
Må testes en gangVel fortjent![]()
Funket flott på vafler da![]()