Viktig at dere begge liker det, jaJada og jeg begynner like det ganske godt selv![]()
Savner å diskutere navn, jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viktig at dere begge liker det, jaJada og jeg begynner like det ganske godt selv![]()
Hihi...en skikkelig sosial tur med andre ordVi var i kontakt med et kjærestepar, 3 damer med hunder, 2 eldre menn, noen barn og 1 alkoholiker![]()
En salig blanding av folk med andre ordVi var i kontakt med et kjærestepar, 3 damer med hunder, 2 eldre menn, noen barn og 1 alkoholiker![]()
Ikke lenge igjenSå klar for ferie, så klar for ferie...
Mmmm. Strandamør!! Det er godt det. Var så godt å spise det til lunsj den dagen jeg hadde fødtJeg spiste vafler med strandamør på![]()
![]()
Guri, så spennendeNå har jeg fått mens lignende smerter i magen, føler virkelig at det nærmer seg nå![]()
Sååå deiligPåskefeeeeeerie!
Gleder meg til tid med familien
Når er igrunn påska (fridagene) i år?Påskefeeeeeerie!
Jepp, det fikk jeg servert på senga da jeg hadde født lillejenta. Det og strandaskinke.Mmmm. Strandamør!! Det er godt det. Var så godt å spise det til lunsj den dagen jeg hadde født
Det hadde jeg gledd meg til leeeeeeeenge
Ja, påskeferie her også.Påskefeeeeeerie!
Det skal jeg helt klart gjøre, fra i morgen avSååå deilig
Kos deg!
Så herlig! Kos deg!Påskefeeeeeerie!
Butikkene er stengt torsdag, fredag, søndag og mandag (hhv skjærtorsdag, langfredag, 1. påskedag og 2. påskedag)Når er igrunn påska (fridagene) i år?permisjon og følger ikke med
Og akkurat de ukedagene er det hvert år ;-)Butikkene er stengt torsdag, fredag, søndag og mandag (hhv skjærtorsdag, langfredag, 1. påskedag og 2. påskedag)
Nå har jeg fått mens lignende smerter i magen, føler virkelig at det nærmer seg nå![]()
HahaMmmm. Strandamør!! Det er godt det. Var så godt å spise det til lunsj den dagen jeg hadde født
Det hadde jeg gledd meg til leeeeeeeenge