Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Du og den kyllingenMyyyye bedre. De har jo fersk grillet kylling![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du og den kyllingenMyyyye bedre. De har jo fersk grillet kylling![]()
Denne uken og neste har jeg bare fått satt kylling på planen 2 gangerDu og den kyllingen![]()
hihi
Viktig å spise litt variert vettuDenne uken og neste har jeg bare fått satt kylling på planen 2 gangerMannen er lei, og vi skal på øya noen dager og de er ikke glad i kylling... Helt forferdelig
![]()
Varierer som bare det jeg; kyllingwok, kyllingburger, kyllinggryte, grillet kylling, kyllingtaco++++Viktig å spise litt variert vettu![]()
Hahaha. Du vet det ikke var sånn jeg mente det daaaVarierer som bare det jeg; kyllingwok, kyllingburger, kyllinggryte, grillet kylling, kyllingtaco++++![]()
Jeg forstår IKKE hva du menerHahaha. Du vet det ikke var sånn jeg mente det daaahehehe
Bare vær tverr detJeg forstår IKKE hva du mener![]()
NattaBare vær tverr det
Der sluknet mini, må vel benytte meg og legge meg jeg og![]()
Natta jaNatta
Jeg skal legge meg i senga og se en episode HeartlandKjenner jeg savner hestelivet, men begynt å bli noen år siden nå
![]()
Det skal jegNatta ja
Kos deg med serie!![]()
Haha...nei, det kan fort bli litt slitsomt jaJa må bare ikke si det for høyt for da ligger frøkna oppå meg for å kjenne frem til hu ska i sengdet er koselig at hu vil kjenne men orker ikke å ha hu liggende oppå meg akkurat nå kjenner jeg haha
Håper du sov godt i nattPå plass i senga, og logger straks av.
Haha...nei, det kan fort bli litt slitsomt ja![]()
Håper alle har en strålende lørdag![]()
Tusen takkTakk for det![]()
Så vil jeg ønske deg en super fin lørdag![]()