Skravletråd :)

Skal ein tur på besøk i hovedstaden. Men ellers blir det berre kos kvar dag:) skal du noko spesielt då? :)
Vi skal til svigers for noen dager. De bor på en øy ikke så langt fra oss :)

Deilig å finne sofaen etter en dag på jobb og så hobbykveld med frøkna :) Nå er jeg skikkelig trøtt kjenner jeg og lillebror i magen har startet med kveldens underholdning her hehe
Sofa er gull verdt en fredagskveld:D
Artig med aktiv lillebror da!:D

Sofa er gull verdt en fredagskveld:D
Artig med aktiv lillebror da!:D

Ja må bare ikke si det for høyt for da ligger frøkna oppå meg for å kjenne frem til hu ska i seng :P det er koselig at hu vil kjenne men orker ikke å ha hu liggende oppå meg akkurat nå kjenner jeg haha

Kjekt då. Er det greitt å være hos svigers eller? :)
Njaa.. så lenge det ikke blir altfor lenge så :P Svoger (bror til mannen) og kona kommer også med sine barn. Liker godt å være med svigerinna mi og nevøene mine, så det blir koslig :)

Njaa.. så lenge det ikke blir altfor lenge så :P Svoger (bror til mannen) og kona kommer også med sine barn. Liker godt å være med svigerinna mi og nevøene mine, så det blir koslig :)
Haha, skjønner kva du meiner:) men koselig med litt familietid då:)

Jepp, det fikk jeg servert på senga da jeg hadde født lillejenta. Det og strandaskinke.

Etter førstemann fikk jeg når jeg kom hjem. De hadde det ikke på sykehuset, men andre fødte jeg jo hjemme, så mannen ordnet mat til meg når hun var ute.
Det må ha vært deilig å få være hjemme rett etterpå!

Back
Topp