Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner virkelig ikke hva som skjer ! Har ikke orker annet enn å sove i dag, og jeg sov godt i natt. Nå er jeg oppe for å spise, men maten værken ser godt ut eller lukter godt og det er mitt forslagblir bare kvalm når jeg ser det
![]()
Snø i jula ja, men snø i alle fall på fjellet til påske. Som må komme før påske, så der kan være sol i påska
Hmm kan jo hendeSpørs om ikke du nærmer deg en fødsel kjære degjeg sov ikke noe på slutten eller maks 2 timer i døgnet men det med maten sleit jeg med på slutten så spiste omtrent ikke den siste uka
![]()
Hmm kan jo hendevarte det lenge ?
Skjønner virkelig ikke hva som skjer ! Har ikke orker annet enn å sove i dag, og jeg sov godt i natt. Nå er jeg oppe for å spise, men maten værken ser godt ut eller lukter godt og det er mitt forslagblir bare kvalm når jeg ser det
![]()
Innlagt på KK/obs post for gravide... Fått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vektblir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden
var innlagt flere ganger for dette sist sv.skap også... Desverre
![]()
Takk for det <3God bedring til deg. Godt at alt er bra med babyen i det minste![]()
Innlagt på KK/obs post for gravide... Fått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vektblir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden
var innlagt flere ganger for dette sist sv.skap også... Desverre
![]()
Jeg bli kvitt snøen på fjellet jeg da slik at jeg kan reise på hytta snart![]()
Æsj....kjipt å vente så lengeJepp flyet de ventet på som skulle landet 11:05 landet nå for 15 min siden
Etter påske., be my guest, men ski i påska hører til![]()
Uff da...høres slitsomt utSkjønner virkelig ikke hva som skjer ! Har ikke orker annet enn å sove i dag, og jeg sov godt i natt. Nå er jeg oppe for å spise, men maten værken ser godt ut eller lukter godt og det er mitt forslagblir bare kvalm når jeg ser det
![]()
Herlig at du klarer å være så positiv!Haha jeg har oppdaget at det er veldig lite jeg orker å bruke negativ energi på etter at jeg ble gravidSå nå nyter jeg heller en kveld med masse stearinlys mens snøen lyser opp og lager et fint lys ute
Men er helt enig i at jeg vil ha snø i jula asså
![]()
Herlig at du klarer å være så positiv!Tommel opp!
Neida.. Bare bytter ut 600kalorier middag med 600 kalorier sjokoladeHaha...det skulle tatt seg ut
Hadde jeg rullet i løpet av en måned...
Står ikke på ski jeg da, men siden jeg skal jobbe i påska så kan du få ha masse snø på fjellet hehe
Takk for detMasse god bedring![]()