Skravletråd :)

Snø i jula ja, men snø i alle fall på fjellet til påske. Som må komme før påske, så der kan være sol i påska

Skjønner virkelig ikke hva som skjer ! Har ikke orker annet enn å sove i dag, og jeg sov godt i natt. Nå er jeg oppe for å spise, men maten værken ser godt ut eller lukter godt og det er mitt forslag :( blir bare kvalm når jeg ser det :(

Spørs om ikke du nærmer deg en fødsel kjære deg ;) jeg sov ikke noe på slutten eller maks 2 timer i døgnet men det med maten sleit jeg med på slutten så spiste omtrent ikke den siste uka :P

Innlagt på KK/obs post for gravide... Fått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vekt :) blir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden :( var innlagt flere ganger for dette sist sv.skap også... Desverre :(

Kjære vene! De tok ikke feil på værmeldingen i går nei. Det BLE 40 cm. Vært i Oslo i dag, måtte bare ta beina fatt å gå lenger enn jeg hadde tenkt.

Skjønner virkelig ikke hva som skjer ! Har ikke orker annet enn å sove i dag, og jeg sov godt i natt. Nå er jeg oppe for å spise, men maten værken ser godt ut eller lukter godt og det er mitt forslag :( blir bare kvalm når jeg ser det :(

Huffda. Så slitsomt. Får man ikke i seg mat, blir man jo ikke bedre heller akkurat...

Innlagt på KK/obs post for gravide... Fått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vekt :) blir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden :( var innlagt flere ganger for dette sist sv.skap også... Desverre :(

God bedring til deg. Godt at alt er bra med babyen i det minste :)

Masse god bedring :)

Uff da...høres slitsomt ut:(

Haha jeg har oppdaget at det er veldig lite jeg orker å bruke negativ energi på etter at jeg ble gravid :P Så nå nyter jeg heller en kveld med masse stearinlys mens snøen lyser opp og lager et fint lys ute :) Men er helt enig i at jeg vil ha snø i jula asså ;)
Herlig at du klarer å være så positiv!:D Tommel opp!

Haha...det skulle tatt seg ut:p
Hadde jeg rullet i løpet av en måned...
Neida.. Bare bytter ut 600kalorier middag med 600 kalorier sjokolade :D Genialt!!

Står ikke på ski jeg da, men siden jeg skal jobbe i påska så kan du få ha masse snø på fjellet hehe

Her er meldt snø på fjellet "mitt" i påska. Bare at den skal KOMME i påska.

Særlig lite aktuelt for skitur med to små unger som ikke egentlig er særlig flinke på ski, hvor man går i en liten halvtime, sitter stille i mange timer (spiser, griller pølser, renner i bakken etc) og går hjem, dersom det snør, og særlig det varslede "snør i 2 plussgrader" for da blir jeg våt, og kald... Vi får se om værmeldinga bedrer seg.

Jeg og ungene har nemlig påskeferie fra i morgen ettermiddag, Mannen jobber overtid, så han skal jobbe alle de dagene vi har fri.

Back
Topp