Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes vi kan ha det slik minst 1 gang i ukaHehe...snaddermiddag![]()
Hei jenter![]()
Hva skjer i dag da?
Ha en fin tors![]()
Kvalm elr?:/Hei heiJeg ligger på sofaen og tar livet med ro mens jeg samler krefter til jobb i morra
Hva gjør dere i dag da?
Kvalm elr?:/
Vi har slappet en del av og sett på nrksuperNå skal vi snart ut å leke litt. Jeg skal på senvakt senere og da er guttungen med farmor og søskenbarn
Farmor kjører han opp til mannen når han skal legge seg
![]()
Ja formen er ikke helt på nett...
Her snør det så mye at jeg som skulle ut å kjøpe lim og noe hobbyting trur jeg dropper det
Men da koser han seg nok ganske mye I ettermiddag![]()
Dumt med snøværet da.
Hva hobbyting da?![]()
Jada, det gjør han![]()
Når jeg ser på nyhetene nå, og snøkaos i Oslo.... så kjenner jeg at jeg er glad jeg bor i Bergen(enn så lenge, sies jo at det kan komme snø her og)
Nå bor ikke vi i oslo, men her er det i hvert fall såpeglatt i tillegg til det heftige snøværet. Vi var på butikken en tur i sted, og politi, brannbiler og brøytebiler kjører skytteltrafikk. Spørs om ikke det er en del idioter på sommerdekk...Vel kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig. Trafikken går litt roligere i dag, men det har snødd tett og snør fortsatt en del. Men vi bor i Norge og det er ikke første gangen vi har snø akkurat. Her var det sol og varmt så man kunne sitte ute på mandagskvelden. I dag er det snø og blir stadig mere![]()
![]()
Nå bor ikke vi i oslo, men her er det i hvert fall såpeglatt i tillegg til det heftige snøværet. Vi var på butikken en tur i sted, og politi, brannbiler og brøytebiler kjører skytteltrafikk. Spørs om ikke det er en del idioter på sommerdekk...
Uff da... heheVel kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig. Trafikken går litt roligere i dag, men det har snødd tett og snør fortsatt en del. Men vi bor i Norge og det er ikke første gangen vi har snø akkurat. Her var det sol og varmt så man kunne sitte ute på mandagskvelden. I dag er det snø og blir stadig mere![]()
![]()
Uff da... heheHar jo faktisk opplevd snø på 17. mai her vestpå....
På lørdag er alt borteSer dårlig ut detvi som skal grille på lørdag
![]()
Æsj...Ikke her heller, jeg fikk nesten ikke opp ytterdøra når frøkna skulle på skolen i dag pga snømengden som lå på trappa![]()
Haha...funket det da?Blei taco her i går. Var så drittlei då eg kom heim, så ville få en liten følelse av helg. Haha![]()
Koselig med besøkI will, og da blir det penere enn jeg ville gjort det selv og![]()
Hun kommer på søndag så![]()
Sitter på jobb og skal sitte her til kl 1930...Hei jenter![]()
Hva skjer i dag da?
Ha en fin tors![]()
Haha...det skulle tatt seg utSynes vi kan ha det slik minst 1 gang i uka![]()