Skravletråd :)

Hei hei :) Jeg ligger på sofaen og tar livet med ro mens jeg samler krefter til jobb i morra ;)

Hva gjør dere i dag da?
Kvalm elr?:/

Vi har slappet en del av og sett på nrksuper:P Nå skal vi snart ut å leke litt. Jeg skal på senvakt senere og da er guttungen med farmor og søskenbarn:D Farmor kjører han opp til mannen når han skal legge seg:)

Kvalm elr?:/

Vi har slappet en del av og sett på nrksuper:P Nå skal vi snart ut å leke litt. Jeg skal på senvakt senere og da er guttungen med farmor og søskenbarn:D Farmor kjører han opp til mannen når han skal legge seg:)

Ja formen er ikke helt på nett...

Her snør det så mye at jeg som skulle ut å kjøpe lim og noe hobbyting trur jeg dropper det :P

Men da koser han seg nok ganske mye I ettermiddag :)

Ja formen er ikke helt på nett...

Her snør det så mye at jeg som skulle ut å kjøpe lim og noe hobbyting trur jeg dropper det :p

Men da koser han seg nok ganske mye I ettermiddag :)

Dumt med snøværet da.
Hva hobbyting da? :)
Jada, det gjør han:D

Når jeg ser på nyhetene nå, og snøkaos i Oslo.... så kjenner jeg at jeg er glad jeg bor i Bergen ;) (enn så lenge, sies jo at det kan komme snø her og)

Når jeg ser på nyhetene nå, og snøkaos i Oslo.... så kjenner jeg at jeg er glad jeg bor i Bergen ;) (enn så lenge, sies jo at det kan komme snø her og)

Vel kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig. Trafikken går litt roligere i dag, men det har snødd tett og snør fortsatt en del. Men vi bor i Norge og det er ikke første gangen vi har snø akkurat. Her var det sol og varmt så man kunne sitte ute på mandagskvelden. I dag er det snø og blir stadig mere :P
90d0bf53af85779549f85e33c87167a9

Vel kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig. Trafikken går litt roligere i dag, men det har snødd tett og snør fortsatt en del. Men vi bor i Norge og det er ikke første gangen vi har snø akkurat. Her var det sol og varmt så man kunne sitte ute på mandagskvelden. I dag er det snø og blir stadig mere :P
Nå bor ikke vi i oslo, men her er det i hvert fall såpeglatt i tillegg til det heftige snøværet. Vi var på butikken en tur i sted, og politi, brannbiler og brøytebiler kjører skytteltrafikk. Spørs om ikke det er en del idioter på sommerdekk...

Nå bor ikke vi i oslo, men her er det i hvert fall såpeglatt i tillegg til det heftige snøværet. Vi var på butikken en tur i sted, og politi, brannbiler og brøytebiler kjører skytteltrafikk. Spørs om ikke det er en del idioter på sommerdekk...

Joda det er jo greit at det kan være glatt. Her ligger snøen stort sett på veiene og ifølge nettavisene ikke de store problemene. Men det er jo fortsatt ikke et unormalt vær og ikke kom det uanmeldt heller så folk burde jo være litt forberedt.

Men som du seier så er det nok en del ute med sommerdekk og da blir det problemer.

Vel kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig. Trafikken går litt roligere i dag, men det har snødd tett og snør fortsatt en del. Men vi bor i Norge og det er ikke første gangen vi har snø akkurat. Her var det sol og varmt så man kunne sitte ute på mandagskvelden. I dag er det snø og blir stadig mere :p
Uff da... hehe :) Har jo faktisk opplevd snø på 17. mai her vestpå....

Uff da... hehe :) Har jo faktisk opplevd snø på 17. mai her vestpå....

Jada snø på 17 mai har skjedd og derfor må jeg si at jeg syntes det er fascinerende at folk blir overrasket over at det kommer snø i mars :P her snør det fortsatt og mengdene blir bare mer og mer. Og selv om jeg ikke er veldig glad i snø og nå med små kranglete bekken så kan jeg ikke gjøre noe med været :)

Back
Topp