Æsj da...Kjeder meeeeeg på jobb også måtte jeg jo da bli kvalm!
Lite kunder hos deg??
Håper kvalmen gir seg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj da...Kjeder meeeeeg på jobb også måtte jeg jo da bli kvalm!
Det funka flott detHaha...funket det da?![]()
KjedeligKjeder meeeeeg på jobb også måtte jeg jo da bli kvalm!
De fleste har vel enten snødd inne, parkert bilen i ei grøft eller holder seg av en eller annen rar grunn inne?Æsj da...
Lite kunder hos deg??
Håper kvalmen gir seg..
HahaDet funka flott detheilt til eg måtte slå på alarmen på 06:00. Haha
![]()
Hehe...ja er vel ikke akkurat o'store shoppingdagen idagDe fleste har vel enten snødd inne, parkert bilen i ei grøft eller holder seg av en eller annen rar grunn inne?
Er du på jobb eller?
Mye kaos der eller? Mannen er på Gardemoen å venter på niesa si som skulle landet i 11 tidenHehe...ja er vel ikke akkurat o'store shoppingdagen idag
Jepp, jeg er på jobb..![]()
Æsj...liker ikke snø i slutten av mars altså!!
Du kan vel skravle litt hos oss likevel ;(Siden jeg nå har meldt meg ut av felles skravletråd for 2015, tenkte jeg at jeg får skravle med dere her om jeg får.
Det blir ikke 2015 på megDu kan vel skravle litt hos oss likevel ;(
Nei, her er det stille og roligMye kaos der eller? Mannen er på Gardemoen å venter på niesa si som skulle landet i 11 tiden![]()
Blir deprimert av slik krampaktig snø, jegDet er nå helt greit for min del, i dag har ikke snøen plaget meg mer enn at jeg har hvert på butikken og måtte måke litt![]()
Så koselig at du vil henge her med ossSiden jeg nå har meldt meg ut av felles skravletråd for 2015, tenkte jeg at jeg får skravle med dere her om jeg får.
Kan vel skravle litt med oss fordet vel?Det blir ikke 2015 på meg
Jepp flyet de ventet på som skulle landet 11:05 landet nå for 15 min sidenNei, her er det stille og rolig
Ingen fly før i kveld...
På Gardermoen er det nok kaos, ja![]()
Ja det var litt sånnHahaback to reality liksom
![]()
Her så, men ikke felles skravle for de som prøver på eller venter 2015-baby, for det gjør jeg ikke lenger, og trenger å holde meg unnaKan vel skravle litt med oss fordet vel?
Blir deprimert av slik krampaktig snø, jeghva med snø i jula i steden??