Skravletråd :)

Alltid deilig når det går framover:D

Det er helt sant! Og sånn sett så er det greit å ha fri midt i uka når alle andre er på jobb eller sover etter nattevakt. For hadde jeg hatt noe annet å gjøre hadde jeg bare utsatt det videre haha :P

Takk :) Akkurat de ordene gjorde litt godt nå som jeg holder på, for jeg er en som drar ALT ut for å rydde og da blir det mye jobb hehe
Det er akkurat som meg det:p mannen blir gal kvar gong eg slår til:p

Takk :) Akkurat de ordene gjorde litt godt nå som jeg holder på, for jeg er en som drar ALT ut for å rydde og da blir det mye jobb hehe

Mhm, skjønner. Da tar det tid. Sliter med å kaste ting selv jeg altså. Tenker at kanskje trenger jeg den tingen engang:P

Jeg er helt utslitt ! Ligger rett ut på sofaen etter middagen. Og det værker i ribbeina, så sliter med å finne en behagelig stilling :(

Jeg er helt utslitt ! Ligger rett ut på sofaen etter middagen. Og det værker i ribbeina, så sliter med å finne en behagelig stilling :(
Du må ikke ta så i når du vasker jenta mi!!!

Mhm, skjønner. Da tar det tid. Sliter med å kaste ting selv jeg altså. Tenker at kanskje trenger jeg den tingen engang:P

Ja jeg er redd jeg kan få bruk for det senere, men nå syntes jeg at jeg har hvert flink for nå står gangen full av søppelsekker :D Så tenkte å ta frøkna sitt rom i morgen og se om noe kan fjernes der og :P

Men når jeg flytta i september så kvitta jeg meg jo med absolutt alt jeg hadde igjen fra frøkna var liten. Dyner og mye annet jeg egentlig kunne fått bruk for nå. Så det lønner seg ikke alltid å kvitte seg med ting har jeg lært :P

Back
Topp