Skravletråd :)

Han blir nok stolt av meg :) men er veldig motivert til å kvitte meg med klær nå, skal fornye en del når jeg har født :)
Ja, det gleder jeg meg til! Skikkelig kjedelig å se på alle de fine vår og sommerklærene i butikken nå!

Har de kommet langt?
Jada, de er jo ferdig med selve arken. Holder på å forsterke taket og noe greier oppe nå tror jeg...bærevegger og div. Ene banket på stuedøren her i sted for ville se inni nye stuen hvor bærevegg var.
Mangler også taklister og noe takstein ute. Vinduer venter vi på. Var 1mnd levering, så har vel de om en 2,5ukers tid nå.

Jada, de er jo ferdig med selve arken. Holder på å forsterke taket og noe greier oppe nå tror jeg...bærevegger og div. Ene banket på stuedøren her i sted for ville se inni nye stuen hvor bærevegg var.
Mangler også taklister og noe takstein ute. Vinduer venter vi på. Var 1mnd levering, så har vel de om en 2,5ukers tid nå.

Men da er det nok ikke så lenge igjen :) Blir bra når de er ferdige da :)

Hva er planene i dag? :) Jeg skal lage biffsnadder til middag etter jobb siden mannen har bursdag :)

Hva er planene i dag? :) Jeg skal lage biffsnadder til middag etter jobb siden mannen har bursdag :)

Åhh, gratiss til mannen:happy:talk017:talk017

Biffsnadder er jo så nam!!

Guttungen og jeg har vært en tur ute i dag og matet endene. Nå sover han. Når han våkner skal vi ut igjen å leke.
Pølselapskaus til middag her i dag. Svømming og storhandel i ettermiddag:hello2

Vi skal (endelig) få handla inn mat for de kommende to ukene.

Skal også kjøpe pysj til lillesøster, mannen må ha litt klær, og fiskene må få nye planter og fiskemat.

Så skal akvariet renses (mannens jobb), og vi skal kose oss med biff til middag!

Min skal være rosa!!! :D

Vi skal (endelig) få handla inn mat for de kommende to ukene.

Skal også kjøpe pysj til lillesøster, mannen må ha litt klær, og fiskene må få nye planter og fiskemat.

Så skal akvariet renses (mannens jobb), og vi skal kose oss med biff til middag!

Min skal være rosa!!! :D
Tilbehør til biffen da? Jeg skal lage fløtegratinerte poteter ;)

Åhh, gratiss til mannen:happy:talk017:talk017

Biffsnadder er jo så nam!!

Guttungen og jeg har vært en tur ute i dag og matet endene. Nå sover han. Når han våkner skal vi ut igjen å leke.
Pølselapskaus til middag her i dag. Svømming og storhandel i ettermiddag:hello2
Tusen takk :)

Høres ut som en koslig dag :)

Veldig kjekk så langt iallefall. Var ute å lekte. Nabohundene var ute...storstas for guttungen. Han elsker hunder:D
Kjenner jeg gleder meg til fridag i morgen :D

Det skjønner jeg godt du gjør. Hva skal du gjøre på fridagen da, noen planer?:)
Soooooove :D
Første dagen på over 1 måned nå at jeg ikke har noen planer. Ellers har det skjedd noe både på hverdager og i helger :P

Dette prosjekt rydd og kast er jammen meg slitsomt hehe jeg HATER å kaste ting, men når man skal rydde plass til en ekstra i heimen så har man vel ikke noe valg :P men nå ser jeg lys i enden av tunnelen så nå må jeg snart ut å handle hyller til soverommet og hehe og skapene mine trur jeg jaggu ikke var så ryddige når jeg flytta inn hit engang :P

Dette prosjekt rydd og kast er jammen meg slitsomt hehe jeg HATER å kaste ting, men når man skal rydde plass til en ekstra i heimen så har man vel ikke noe valg :p men nå ser jeg lys i enden av tunnelen så nå må jeg snart ut å handle hyller til soverommet og hehe og skapene mine trur jeg jaggu ikke var så ryddige når jeg flytta inn hit engang :p

Så flink du er da:):D
Greit å få orden:D

Dette prosjekt rydd og kast er jammen meg slitsomt hehe jeg HATER å kaste ting, men når man skal rydde plass til en ekstra i heimen så har man vel ikke noe valg :P men nå ser jeg lys i enden av tunnelen så nå må jeg snart ut å handle hyller til soverommet og hehe og skapene mine trur jeg jaggu ikke var så ryddige når jeg flytta inn hit engang :P
Så flink du er!:D
Deilig å få det gjort!

Back
Topp