Rett ut i sofaen
Ingen planer om å gjøre noe som helst![]()
har du fri i dag? deilig med sofa kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rett ut i sofaen
Ingen planer om å gjøre noe som helst![]()
tenkte jeg også skulle prøve på noe slikt![]()
Det er sant
Jeg får gjort masse fordi jeg jobber turnus og har fridager innimellom hvor "alle" andre er på jobb![]()
Jeg har gitt mye til fretex tidligere men de kaster vist mye av de man leverer inn. Så da har jeg begynt å gi det til en som driver med brukthandel da han selger det super billig![]()
Jepp, har hatt fri igår og idaghar du fri i dag? deilig med sofa kveld![]()
Hvor ofte jobber du helg da?Ja så får trøste meg at disse dagene er veldig fine selv om jeg godt kunne jobbet færre helger asså![]()
Men det er absolutt helt sant, man får gjort mye mer når man har fri når andre jobber enn i helgene egentlig![]()
Jeg er ikke noe flink til å strikke men akkurat små lapper klarer jeg hehe
Ja, de ser vel gjennom og vurderer. Synd om de kaster brukbare ting da.,
Seriøst? Pussig da. Er jo ikke akkurat siste skrik på fretex butikkene jeg har vært innom iallefallEn jeg kjenner hadde noe praksis der og her så kasta de helt nye klær og ting som prislappen stå på fortsatt. Det var fine ting men kanskje ikke siste skrik.
Og jeg tenker at det er nesten ikke mulig at fretex har akkurat samme utvalg i de nyeste tingene som butikkene har. Men det betyr jo ikke at det ikke er fine ting så lenge det er helt og pent selvsagt.
Jeg jobber annahver helg![]()
Fysj daJeg jobber annahver helg![]()
Fysj dadet var ofte....
Jeg jobber hver 4....og synes jeg jobber ofte![]()
Hahakan ikke din lære opp min litt????
HahaDet skjer en gang i skuddåret
så tror ikke det er så mye å lære bort
![]()
Vi hadde en liten diskusjon før i dag om at han tenkte for ofte på seg selv. Tror han tok det litt til seg siden han gikk å kjøpte blomsterdet var no veldig snilt damin gjør aldri noe slik for meg...
Seriøst? Pussig da. Er jo ikke akkurat siste skrik på fretex butikkene jeg har vært innom iallefall![]()
syns du ikke det er ofte?
Vi hadde en liten diskusjon før i dag om at han tenkte for ofte på seg selv. Tror han tok det litt til seg siden han gikk å kjøpte blomster![]()