Skravletråd :)

Det er sant:D
Jeg får gjort masse fordi jeg jobber turnus og har fridager innimellom hvor "alle" andre er på jobb;)

Ja så får trøste meg at disse dagene er veldig fine selv om jeg godt kunne jobbet færre helger asså :P

Men det er absolutt helt sant, man får gjort mye mer når man har fri når andre jobber enn i helgene egentlig :)

Jeg har gitt mye til fretex tidligere men de kaster vist mye av de man leverer inn. Så da har jeg begynt å gi det til en som driver med brukthandel da han selger det super billig :)

Ja, de ser vel gjennom og vurderer. Synd om de kaster brukbare ting da.,

Ja så får trøste meg at disse dagene er veldig fine selv om jeg godt kunne jobbet færre helger asså :P

Men det er absolutt helt sant, man får gjort mye mer når man har fri når andre jobber enn i helgene egentlig :)
Hvor ofte jobber du helg da?:)

Ja, de ser vel gjennom og vurderer. Synd om de kaster brukbare ting da.,

En jeg kjenner hadde noe praksis der og her så kasta de helt nye klær og ting som prislappen stå på fortsatt. Det var fine ting men kanskje ikke siste skrik.

Og jeg tenker at det er nesten ikke mulig at fretex har akkurat samme utvalg i de nyeste tingene som butikkene har. Men det betyr jo ikke at det ikke er fine ting så lenge det er helt og pent selvsagt.

En jeg kjenner hadde noe praksis der og her så kasta de helt nye klær og ting som prislappen stå på fortsatt. Det var fine ting men kanskje ikke siste skrik.

Og jeg tenker at det er nesten ikke mulig at fretex har akkurat samme utvalg i de nyeste tingene som butikkene har. Men det betyr jo ikke at det ikke er fine ting så lenge det er helt og pent selvsagt.
Seriøst? Pussig da. Er jo ikke akkurat siste skrik på fretex butikkene jeg har vært innom iallefall:P

irriterer meg grønn på hvor mye min samboer spiser! han klager over at han har lagt på seg, men å trompe i seg en hel pizza det gjør han :mad::mad:

det var no veldig snilt da :) min gjør aldri noe slik for meg...
Vi hadde en liten diskusjon før i dag om at han tenkte for ofte på seg selv. Tror han tok det litt til seg siden han gikk å kjøpte blomster ;)

Seriøst? Pussig da. Er jo ikke akkurat siste skrik på fretex butikkene jeg har vært innom iallefall:P

Nei det pleier ikke akkurat å være det hehe begrunnelsen var vist at de fikk så mye at de kastet det de ikke hadde plass til istedenfor å gi det bort til de som trengte det..

Back
Topp