Så flink du er da![]()
Greit å få orden![]()
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du er da![]()
Greit å få orden![]()
Skulle gjerne bytta slike dager mot et barn daÅhhh, det hørtes digg ut. Det er mangelvare her gittMen sånn er det med små
![]()
Så flink du er!
Deilig å få det gjort!
Det er sååå koselig!!Babygave er alltid kjekt å kjøpe![]()
Alltid deilig når det går framoverTakkJa det skal bli godt når jeg er helt ferdig kjenner jeg, men hjelper litt å se at jeg har kommet såpass langt hehe
Jeg vil ogsåDet er sååå koselig!!
Og første gang jeg har fått handle i den rosa avdelingen!! Weee!!!![]()
Din tid kommer også, søtaJeg vil også![]()
![]()
Alltid deilig når det går framover![]()
Ja, må bare satse på detDin tid kommer også, søta![]()
Det er akkurat som meg detTakkAkkurat de ordene gjorde litt godt nå som jeg holder på, for jeg er en som drar ALT ut for å rydde og da blir det mye jobb hehe
TakkAkkurat de ordene gjorde litt godt nå som jeg holder på, for jeg er en som drar ALT ut for å rydde og da blir det mye jobb hehe
Såklart det skjønner jeg godt.Skulle gjerne bytta slike dager mot et barn da![]()
Du må ikke ta så i når du vasker jenta mi!!!Jeg er helt utslitt ! Ligger rett ut på sofaen etter middagen. Og det værker i ribbeina, så sliter med å finne en behagelig stilling![]()
Er ikke på grunn av det, er bare sliten i dagDu må ikke ta så i når du vasker jenta mi!!!
huff da.. *sende trøsteklem*Er ikke på grunn av det, er bare sliten i dag
Det er akkurat som meg detmannen blir gal kvar gong eg slår til
![]()
Mhm, skjønner. Da tar det tid. Sliter med å kaste ting selv jeg altså. Tenker at kanskje trenger jeg den tingen engang![]()
Jeg er helt utslitt ! Ligger rett ut på sofaen etter middagen. Og det værker i ribbeina, så sliter med å finne en behagelig stilling![]()
Tilbehør til biffen da? Jeg skal lage fløtegratinerte poteter![]()