Du har ikke hatt det slik før du ble gravid?Det er grusomt ! Håper det forsvinner etter graviditeten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har ikke hatt det slik før du ble gravid?Det er grusomt ! Håper det forsvinner etter graviditeten
Nei aldriDu har ikke hatt det slik før du ble gravid?
Da skulle man jo tro det vil forsvinne igjenNei aldrihar ikke kommet før nå
Samme sliter æ.. Husker ikke katti sist æ sov en hel natt.. Har man ikke vondt så e man tissetrengt.. Eller ellers bare urolig i kroppen. Gla for å være sykemldt. Men får nu ikke sove på dagen heller..Jeg er så trøttfår ikke sove om nettene
Samme slitet æ med.. Spesielt på kvelden når æ ska sove, må hele tida riste på hele kroppen.. Ekkelt..Jeg er rastløs i hele kroppenSå er det alltid enten for kaldt eller for varmt. Finner ikke den perfekte balansen
![]()
Ja håper detDa skulle man jo tro det vil forsvinne igjen![]()
Nei jeg er stuptrøtt nå, men får ikke sove for detSamme sliter æ.. Husker ikke katti sist æ sov en hel natt.. Har man ikke vondt så e man tissetrengt.. Eller ellers bare urolig i kroppen. Gla for å være sykemldt. Men får nu ikke sove på dagen heller..
D e kjempe irriterende.. Så går d utover humøret og.. Hjelper ikke på å ha masse hormoner i kroppen heller..Nei jeg er stuptrøtt nå, men får ikke sove for det
Hiver meg med på litt skravlingsHva skal dere ha til middag i dag?
Håper for degJa håper det
Kan være kjempetrøtt, men ikke snakk om å få soveSamme slitet æ med.. Spesielt på kvelden når æ ska sove, må hele tida riste på hele kroppen.. Ekkelt..
Ouuaaa.... Det hørtes skummelt utHiver meg med på litt skravlings
I dag står det stekte torsketunger i rømmesaus på menyen![]()
Indisk tikka masala med nan brød og risHva skal dere ha til middag i dag?
Ja trøtt e man uansett så koffår ikke være på jobb da..Kan være kjempetrøtt, men ikke snakk om å få soveOg nå har jeg gått fra å ikke jobbe i det hele tatt på flere måneder, til å plutselig jobbe 8 timer 5 dager i uka
![]()
Jeg er ikke gravid så har ikke den unnskyldningen hellerJa trøtt e man uansett så koffår ikke være på jobb da..Man har nu unnskyldning at man e gravid..
Det er kjempegodt! Født og oppvokst i Nord-Norge så det er husmannskostOuuaaa.... Det hørtes skummelt uthehe
Beste kuren jeg har erfart mot trøtthet er en god gåtur ute i friskluft hver dag. Og et godt kosthold!! Spesielt frokost! I min desperasjon etter å bli gravid, kom jeg over bidronning-gele. Dette skal være bra for eggkvalitet men også for økt psykisk og fysisk overskudd. Jeg merket forskjellen! På overskuddet altsåJa trøtt e man uansett så koffår ikke være på jobb da..Man har nu unnskyldning at man e gravid..
Mmmm tror det blir middag i morgen, takk for tipsetIndisk tikka masala med nan brød og risNAMNAM! Så skal vi ha banan milkshake til dessert
![]()