Koselig å se deg her
Fått orden på huset??
Takk for detEr du A eller B menneske?
Er vel b nå om dagen Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig å se deg her
Fått orden på huset??
Takk for detEr du A eller B menneske?
Knutsen og Ludvigsen kommer jo på kinoSamme her
Neste gang er det 4 åringen sin tur til å være med mamma på kino![]()
Hadde jeg ikke hatt barn fra før, så hadde nok jeg prøvd å bli B menneske sånn midliertidig nå når jeg får sykemeldt.Takk for detja det er så deilig
Er vel b nå om dagen Hehe
Gjør de?!Knutsen og Ludvigsen kommer jo på kinoElsker de sangene
![]()
Ja, så en trailer på kinosiden. Men nå har jeg jo lært meg at jeg ikke alltid skal velge film etter trailer daGjør de?!ikke fått med meg!
Det blir jo sikkert gøy da![]()
Hehe...nei, det kan straffe segJa, så en trailer på kinosiden. Men nå har jeg jo lært meg at jeg ikke alltid skal velge film etter trailer da![]()
Men liker egentlig å få noe ut av dagenHadde jeg ikke hatt barn fra før, så hadde nok jeg prøvd å bli B menneske sånn midliertidig nå når jeg får sykemeldt.
Men så spennende med fødsel daNår er termin?
Er det med han lilla fyren??
Ja, da er det denHusker ikke fargen, men han lille alien som het Oi ihvertfall![]()
Den er ikke før 8. mars, men har hatt en runde med rier og et par cm åpning, men d ga seg bare.
Storesøster kom 16-17 dager før termin, så har aldri vært gravid så lenge før.
Da er det jo uansett ikke lenge til det skjer noeLykke til
![]()
God mandag til alle sammen
Hva er dagens planer??
Såpass, heftig uke på deg.Jeg har full uke, skal jobbe dagtid mandag og tirsdag og så ettermiddag fredag til søndag. Og det er litt bra selv om jeg merker at jeg blir ekstra sliten av 3 ettermiddager etter hverandre.
Skal du jobbe mye neste uke da?
God mandag til alle sammen
Hva er dagens planer??
HahaFøde? Ellers, brette klær og vaske klær.
Du da?
Høres ut som om du får dagen til å gåGod morgen du![]()
Skal se etter en ny liten tv-benk,malerier og nytt firkantet stuebord i dag.
Når lillebror sover, har jeg haugevis med husarbeid å gjøre...Hopet seg opp etter vinterferie her...og ikke minst mye rot når man holder på med oppussing. Og der da?![]()
Oh yeah, ingen tvil om det i dagHøres ut som om du får dagen til å gå
Jeg skal trene og så på jobb![]()