Skravletråd :)

Det er på fjellet, men veien er vinterstengt og vi har ikke noe behov for å gå 2,5 km i oppoverbakke og det er bratt :p så det er bare det at vi ikke liker den veien som gjør at vi ikke er der på vinteren hehe

Det er en gammel husmannsplass fra 1800 tallet og helt fantastisk å være der. Det er noe vann der men egner seg best til å prøve å fiske i, istedenfor å bade for det er kalt fjellvann :p

Jeg er vel 20+2 uker nå om jeg husker riktig :) Men satset på at formen blir bedre når været blir bedre :p

Aha, skjønner det.
Må være isbader da:P
Ahh, magen fortsetter vokse eller? Du syns jo den var så stor...
Her er det relativt stille på jobben. Liten pause nå;)

Aha, skjønner det.
Må være isbader da:P
Ahh, magen fortsetter vokse eller? Du syns jo den var så stor...
Her er det relativt stille på jobben. Liten pause nå;)

Ja den vokser og vokser hehe
Litt greit med tid til en pause og da :)

Vi synes Paddington var veldig bra:)
Vi likte og Paddington men den var lengt ifra slik det virka etter å ha sett traileren. Så jeg er glad frøkna er såpass stor som hu er, for det var mange skremte barn i salen når vi så den.
Min er bare 4 år og ble ganske redd i enkelte scener :( jeg likte den da.

Vi likte og Paddington men den var lengt ifra slik det virka etter å ha sett traileren. Så jeg er glad frøkna er såpass stor som hu er, for det var mange skremte barn i salen når vi så den.
Var ingen redde der vi var heldigvis.:)
Men er stor forksjell på hva barn takler og ikke

Min gutt er veldig følsom. Lever seg sånn inn når han er redd. Gråter og gråter. Og når de klarte ting og ting gikk bra. Da jubler han og gråt samtidig :)

Min gutt er veldig følsom. Lever seg sånn inn når han er redd. Gråter og gråter. Og når de klarte ting og ting gikk bra. Da jubler han og gråt samtidig :)
Skjønner, tror min bare har vært redd under en film og det var operasjon Arktisfilmen.

Min er bare 4 år og ble ganske redd i enkelte scener :( jeg likte den da.

Ja det vil jeg tru. Det er ikke slik at jeg forventer at det er en gal dame som skal drepe og stoppe ut Paddington når jeg går på en film med aldersgrense 7 år :P

Hihi, ok;)
Veldig greit. :)
Har du mye vakter til uken da?

Jeg har full uke, skal jobbe dagtid mandag og tirsdag og så ettermiddag fredag til søndag. Og det er litt bra selv om jeg merker at jeg blir ekstra sliten av 3 ettermiddager etter hverandre.

Skal du jobbe mye neste uke da?

Ja det er det, men det var mange som ikke kan ha hvert mer enn 4-5 år og de syntes den var skummel. Hu mi var ikke redd, syntes bare den var trist innimellom. Men som sagt så likte vi den så kommer nok til å se den igjen når den kommer på dvd :)

Ja det vil jeg tru. Det er ikke slik at jeg forventer at det er en gal dame som skal drepe og stoppe ut Paddington når jeg går på en film med aldersgrense 7 år :P
Og heller ikke etter å ha sett traileren...

Back
Topp