Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heihei![]()
Hva skjer hos dere i dag da? Ny mnd, yayy!! Tiden flyr!!![]()
Sitter og venter på femmil og fødsel. Tror d at jeg venter og venter er grunnen til at hun ikke kommer :s
Hei heiHar du hatt det fint på hytta? Hva er dagens plan hos dere da?
Her ser det ut til at det blir innekos i dag pga dårlig vær![]()
Kost oss maks. Spesielt godgutten min. Han elsker jo være med søskenbarna og leke i masse masse snø![]()
Fikk også shoppet litt mens vi var der. Kjørte ned til et lite sentrum i nærheten av hytten hvor det er en veldig fin barnebutikk. Fikk 4plagg for 200kr og kun den ene buksen hadde kostet 449![]()
I dag skal jeg på senvakt. 14.30-22.00. Vi holder på å møblere om her. Stuen er snart ferdig.
Ser vi trenger en del flere bilder...Eller kanskje det ser verre ut enn det er...har ikke hengt opp de vi har enda...
Dårlig vær her og. Så gutta skal bare slappe av senere.
Jada, veldig. Nå er det opp der til påsken igjen og det er jaggu ikke lenge til det.Ser ut som om dere virkelig har hatt en fin vinterferieslik shopping er jo det beste
Det blir nok bra når du er ferdig skal du se![]()
Jada, veldig. Nå er det opp der til påsken igjen og det er jaggu ikke lenge til det.
Mhm, blir nok det til slutt. Skal ta bilder å vise![]()
Hvordan er det med deg da og formen?
Blir det noe tur til Bergen?![]()
Svampe Bob er planenHva skal dere se?
Blåser ille mye her ogsåHjelpes som det blåser ute.. Snør i tilegg ser jeg, huttetu.
HalloHeihei![]()
Hva skjer hos dere i dag da? Ny mnd, yayy!! Tiden flyr!!![]()
Håpet på detRekner med at flere skal se femmila idag?
Så kjekt for jentungen daDet er så deilig å være på hytteturGleder meg til snøen er borte så vi starter med å reise opp på hytta igjen
og pappa har lovet frøkna at det skal bli en del turer på hytta i år så det blir bra
Joda det er litt opp og ned men kjenner at jeg er ikke er helt på topp nå hehe Jeg satser på det snart, men ikke så lett å få barnevakt eller fri fra jobb akkurat nå![]()
Møkkavær her og!!Hallo
Her er det innedag pga møkkavær
Dagene fyker avgårde!!
Så kjekt for jentungen daFor det er sommerhytte da eller? Ligger ved et vann kanskje?
Ahh,skjønnerHvor langt er du på vei nå?
Jeg skal hvertfall se denRekner med at flere skal se femmila idag?
ah, hører den er kul. Kos dereSvampe Bob er planen![]()
1500 skal ikke by på store problemer, neiMøkkavær her og!!
Jaaa, helt syykt det..Jeez...
Her er det mye som skjer denne mnd, så tviler på at tiden kommer til å gå saktereSånnsett veldig greit med kun 1500 innlegg denne mnd også..
![]()
Takk for detah, hører den er kul. Kos dere![]()
Jeg skal hvertfall se den
Fem-mila er på og jeg har slengt meg på sofaen og heierGod formiddag!
Her er femmila på planen, og etter det blir det trening på meg selv. Veldig spent på ski-vm, håååper norge klarer å få medalje(r)!![]()