Skravletråd :)

D høres ut som en veldig koselig dag!

Her venter jeg på femmila og fødsel gitt! Snuppa og pappan skal ut en tur etterpå.
Ja, ser ut som det er greit vær også :) fikk låne en varmebukse av svigermor, så nå har jeg en som kan lukkes igjen :p min passer ikke over magen :p

D høres ut som en veldig koselig dag!

Her venter jeg på femmila og fødsel gitt! Snuppa og pappan skal ut en tur etterpå.

Får håpe det blir med spennende enn med damene i går så skjer det kanskje noe hos deg ;)

Når er termin?? Første?

Venter på femmil jeg også, men har ikke tro på fødsel i og med at det ennå er 14 dager igjen til termin :) Du er vel nærmere enn meg?:)

Har termin neste søndag, men stoppet den i uke 33 og har 2 cm åpning nå og hadde rier som ga seg..

Lever i håpet på at en spennende femmil kan sette igang noe.

Får håpe det blir med spennende enn med damene i går så skjer det kanskje noe hos deg ;)

Når er termin?? Første?

Ja, håper på mer spenning. Sånn som stafetten, den var spennende den! :D

Termin neste søndag, min andre. Forrige kom 16/17 dager før termin, og denne prøvde å komme i uke 33 men ble stoppet.

Vedder på at d blir overtid denne gang bare fordi :p

God morgen! I dag blir det tur i skibakken for å ta litt bilder av poden. Er bare i lillebakken, og det blir ikke ski på meg ;) men blir kjekt å se poden i aksjon!

Hva skal dere i dag da?
God formiddag:D
Her vurderer jeg en tur på kino med de to eldste... Regnet pøser ned:(

Termin neste søndag, min andre. Forrige kom 16/17 dager før termin, og denne prøvde å komme i uke 33 men ble stoppet.

Hadde jo vært typisk om det ble overtid denne gangen da :P

God morgen! I dag blir det tur i skibakken for å ta litt bilder av poden. Er bare i lillebakken, og det blir ikke ski på meg ;) men blir kjekt å se poden i aksjon!

Hva skal dere i dag da?

Kos dere masse i bakken :)
Nei her er jeg usikker på om det sludder eller nå snør etter at det har regna. Det er hvertfall fryktelig vått ute så her blir det innekos i dag. Så får nok ha litt ski på tv så kan man føle at man er litt sporty haha :P

Får håpe du slipper overtid da ;)

Sender litt fødestøv til deg ;)

Hva skal dere i dag da?

God formiddag! :)

Her er femmila på planen, og etter det blir det trening på meg selv. Veldig spent på ski-vm, håååper norge klarer å få medalje(r)! :D

Heihei;)
Hva skjer hos dere i dag da? Ny mnd, yayy!! Tiden flyr!!:D

Back
Topp