Ja, ser ut som det er greit vær ogsåD høres ut som en veldig koselig dag!
Her venter jeg på femmila og fødsel gitt! Snuppa og pappan skal ut en tur etterpå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ser ut som det er greit vær ogsåD høres ut som en veldig koselig dag!
Her venter jeg på femmila og fødsel gitt! Snuppa og pappan skal ut en tur etterpå.
D høres ut som en veldig koselig dag!
I går var det jo ikke spennende en gangFår håpe det blir med spennende enn med damene i går så skjer det kanskje noe hos deg
Når er termin?? Første?
Venter på femmil jeg også, men har ikke tro på fødsel i og med at det ennå er 14 dager igjen til terminD høres ut som en veldig koselig dag!
Venter på femmil jeg også, men har ikke tro på fødsel i og med at det ennå er 14 dager igjen til terminDu er vel nærmere enn meg?
![]()
Får håpe det blir med spennende enn med damene i går så skjer det kanskje noe hos deg
Når er termin?? Første?
God formiddagGod morgen! I dag blir det tur i skibakken for å ta litt bilder av poden. Er bare i lillebakken, og det blir ikke ski på megmen blir kjekt å se poden i aksjon!
Hva skal dere i dag da?
Hadde jo vært typisk om det ble overtid denne gangen daJa, håper på mer spenning. Sånn som stafetten, den var spennende den!
Termin neste søndag, min andre. Forrige kom 16/17 dager før termin, og denne prøvde å komme i uke 33 men ble stoppet.
Vedder på at d blir overtid denne gang bare fordi![]()
Hadde jo vært typisk om det ble overtid denne gangen da![]()
Hva skal dere se?God formiddag
Her vurderer jeg en tur på kino med de to eldste... Regnet pøser ned![]()
God morgen! I dag blir det tur i skibakken for å ta litt bilder av poden. Er bare i lillebakken, og det blir ikke ski på megmen blir kjekt å se poden i aksjon!
Hva skal dere i dag da?
Ja, håper på mer spenning. Sånn som stafetten, den var spennende den!
Termin neste søndag, min andre. Forrige kom 16/17 dager før termin, og denne prøvde å komme i uke 33 men ble stoppet.
Vedder på at d blir overtid denne gang bare fordi![]()
I går var det jo ikke spennende en gang![]()
God morgen! I dag blir det tur i skibakken for å ta litt bilder av poden. Er bare i lillebakken, og det blir ikke ski på megmen blir kjekt å se poden i aksjon!
Hva skal dere i dag da?
Får håpe du slipper overtid da
Sender litt fødestøv til deg![]()
Heihei![]()
Hva skjer hos dere i dag da? Ny mnd, yayy!! Tiden flyr!!![]()