Du er vell aldri såååå travel vell??? Er jo alltid på topp 101500 skal ikke by på store problemer, nei
Selvom mars er travel...men ikke sååå travel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er vell aldri såååå travel vell??? Er jo alltid på topp 101500 skal ikke by på store problemer, nei
Fem-mila er på og jeg har slengt meg på sofaen og heier![]()
Heier på alle de Norske jegDa er vi igang! Håper d snør litt underveis, heier jo på Northug![]()
Hehe....tydeligvis har jeg ikke mye fornuftig å gjøreDu er vell aldri såååå travel vell??? Er jo alltid på topp 10![]()
1500 skal ikke by på store problemer, nei
Heier på alle de Norske jeg![]()
Martin er jo tilbakeDette blir spennede!Har ikke helt trua på at det blir norsk gull da.. Men håper jo i det lengste!
![]()
Haha! Du som har så mange ungerHehe....tydeligvis har jeg ikke mye fornuftig å gjøre![]()
Hehe....tydeligvis har jeg ikke mye fornuftig å gjøre![]()
Martin er jo tilbakeså kjekt om han får det til!
Håper egentlig på noen andre enn Northug på ørste jegJeg håper på Northug, Olsson på 2. og noen fra et annet land på 3. plass![]()
Evt så er du bare himla effektivHehe....tydeligvis har jeg ikke mye fornuftig å gjøre![]()
Nja, jeg håper mer på Petter enn Martin jeg daMen Norsk gull er norsk gull, samma hvem som tar det
![]()
Håper egentlig på noen andre enn Northug på ørste jeg
Jeg foretrekker også Petter![]()
![]()
Ja, det blir fort masse innlegg utav detHeilt utrolig å mange innlegg dere klarer å få i løpet av en mnd![]()
Hihi...ja, de går for lut og kaldt vann vettuHaha! Du som har så mange ungerhehehe
Men det spørs vel om han har dagen i dag da.. 5 mil er langt asså!
Han har jo vunnet de 3 siste femmilene i VM da..![]()
Han har jo detMen var ikke mange som hadde vunnet 4 på rad, så i såfall er han jo nesten historisk
![]()