Skravletråd :)

Det har hun ikke helt bestemt seg for ennå, men jeg har et ønske om Ronja røverdatter..
Åh den liker jeg også å se. Kengubarnet derimot ble litt traumatisert etter et besøk i Astrid Lindgrens verden , så han er ikke så glad i den filmen

Åh den liker jeg også å se. Kengubarnet derimot ble litt traumatisert etter et besøk i Astrid Lindgrens verden , så han er ikke så glad i den filmen

Den lille i magen true jeg skal fores opp på Astrid Lindgren for frøkna er ikke like begeistret som meg :P
Så nå ser det ut til at det blir Narnia i dag :)

Uff da, det hørtes ikke bra ut. Kan jeg spørre hva som skjedde der?

Den lille i magen true jeg skal fores opp på Astrid Lindgren for frøkna er ikke like begeistret som meg :p
Så nå ser det ut til at det blir Narnia i dag :)

Uff da, det hørtes ikke bra ut. Kan jeg spørre hva som skjedde der?
Gikk bra altså,;) Han ble hengt opp ned etter beina av Pappaen til Ronja, å så holdt han kengubarnet så lenge sånn at det ble stor emerker på beina og Kb begynte å hylgråte..Stakkars pappaen ble så lei seg .

Gikk bra altså,;) Han ble hengt opp ned etter beina av Pappaen til Ronja, å så holdt han kengubarnet så lenge sånn at det ble stor emerker på beina og Kb begynte å hylgråte..Stakkars pappaen ble så lei seg .

Ja men da er det lov til å bli litt skeptisk. Det er ikke bare bare å være barn gitt.

Vi synes Paddington var veldig bra:)

Vi likte og Paddington men den var lengt ifra slik det virka etter å ha sett traileren. Så jeg er glad frøkna er såpass stor som hu er, for det var mange skremte barn i salen når vi så den.

Back
Topp