Hva skal du trene?Sett vmNå blir det trening
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du trene?Sett vmNå blir det trening
![]()
JHva skal dere se?Sett VM og nå er det straks middagSå ønsket frøkna å se en film etterpå så da blir nok det etterpå
![]()
JHva skal dere se?
Åh den liker jeg også å se. Kengubarnet derimot ble litt traumatisert etter et besøk i Astrid Lindgrens verden , så han er ikke så glad i den filmenDet har hun ikke helt bestemt seg for ennå, men jeg har et ønske om Ronja røverdatter..
Hva har dere drevet med i dag?
Så til de grader! Jeg sto på gulvet å hoppa!![]()
Åh den liker jeg også å se. Kengubarnet derimot ble litt traumatisert etter et besøk i Astrid Lindgrens verden , så han er ikke så glad i den filmen
Jeg ropa, hyla og sto på knær i sofaen! Men ble d nå fødsel da? Nope!![]()
Sett på vm
Gikk bursdagen bra?
Kakerester høres ikke dumt ut![]()
Gikk bra altså,Den lille i magen true jeg skal fores opp på Astrid Lindgren for frøkna er ikke like begeistret som meg
Så nå ser det ut til at det blir Narnia i dag
Uff da, det hørtes ikke bra ut. Kan jeg spørre hva som skjedde der?
Gikk bra altså,Han ble hengt opp ned etter beina av Pappaen til Ronja, å så holdt han kengubarnet så lenge sånn at det ble stor emerker på beina og Kb begynte å hylgråte..Stakkars pappaen ble så lei seg .
Vært på kino og sett en kjedelig filmHva har dere drevet med i dag?
Hehe nei det er det ikkeJa men da er det lov til å bli litt skeptisk. Det er ikke bare bare å være barn gitt.
Var svampebob kjedelig?Vært på kino og sett en kjedelig film![]()
JeppVar svampebob kjedelig?
Hmm da har du dårlig humorJeppspesielt for meg
Ingen stor suksess for min 6 åring heller...men min nevø på 9 synes den var bra![]()
Haha! Så den var ikke bra? Paddington var langt fra sånn som de viser på traileren.Vært på kino og sett en kjedelig film![]()
Vi synes Paddington var veldig braHaha! Så den var ikke bra? Paddington var langt fra sånn som de viser på traileren.
Vi synes Paddington var veldig bra![]()
1500 skal ikke by på store problemer, nei
Selvom mars er travel...men ikke sååå travel![]()