Skravletråd :)

Hei hei :) Har du hatt det fint på hytta? Hva er dagens plan hos dere da?

Her ser det ut til at det blir innekos i dag pga dårlig vær :)

Kost oss maks. Spesielt godgutten min. Han elsker jo være med søskenbarna og leke i masse masse snø:D
Fikk også shoppet litt mens vi var der. Kjørte ned til et lite sentrum i nærheten av hytten hvor det er en veldig fin barnebutikk. Fikk 4plagg for 200kr og kun den ene buksen hadde kostet 449:D

I dag skal jeg på senvakt. 14.30-22.00. Vi holder på å møblere om her. Stuen er snart ferdig.
Ser vi trenger en del flere bilder...:P Eller kanskje det ser verre ut enn det er...har ikke hengt opp de vi har enda...
Dårlig vær her og. Så gutta skal bare slappe av senere.

Kost oss maks. Spesielt godgutten min. Han elsker jo være med søskenbarna og leke i masse masse snø:D
Fikk også shoppet litt mens vi var der. Kjørte ned til et lite sentrum i nærheten av hytten hvor det er en veldig fin barnebutikk. Fikk 4plagg for 200kr og kun den ene buksen hadde kostet 449:D

I dag skal jeg på senvakt. 14.30-22.00. Vi holder på å møblere om her. Stuen er snart ferdig.
Ser vi trenger en del flere bilder...:P Eller kanskje det ser verre ut enn det er...har ikke hengt opp de vi har enda...
Dårlig vær her og. Så gutta skal bare slappe av senere.

Ser ut som om dere virkelig har hatt en fin vinterferie :) slik shopping er jo det beste :D
Det blir nok bra når du er ferdig skal du se :)

Ser ut som om dere virkelig har hatt en fin vinterferie :) slik shopping er jo det beste :D
Det blir nok bra når du er ferdig skal du se :)
Jada, veldig. Nå er det opp der til påsken igjen og det er jaggu ikke lenge til det.

Mhm, blir nok det til slutt. Skal ta bilder å vise;)
Hvordan er det med deg da og formen?
Blir det noe tur til Bergen?;)

Jada, veldig. Nå er det opp der til påsken igjen og det er jaggu ikke lenge til det.

Mhm, blir nok det til slutt. Skal ta bilder å vise;)
Hvordan er det med deg da og formen?
Blir det noe tur til Bergen?;)

Det er så deilig å være på hyttetur :D Gleder meg til snøen er borte så vi starter med å reise opp på hytta igjen :) og pappa har lovet frøkna at det skal bli en del turer på hytta i år så det blir bra :)

Joda det er litt opp og ned men kjenner at jeg er ikke er helt på topp nå hehe Jeg satser på det snart, men ikke så lett å få barnevakt eller fri fra jobb akkurat nå :P

Det er så deilig å være på hyttetur :D Gleder meg til snøen er borte så vi starter med å reise opp på hytta igjen :) og pappa har lovet frøkna at det skal bli en del turer på hytta i år så det blir bra :)

Joda det er litt opp og ned men kjenner at jeg er ikke er helt på topp nå hehe Jeg satser på det snart, men ikke så lett å få barnevakt eller fri fra jobb akkurat nå :p
Så kjekt for jentungen da:D For det er sommerhytte da eller? Ligger ved et vann kanskje?

Ahh,skjønner:) Hvor langt er du på vei nå?

Hallo:D
Her er det innedag pga møkkavær:p
Dagene fyker avgårde!!
Møkkavær her og!!
Jaaa, helt syykt det..Jeez...
Her er det mye som skjer denne mnd, så tviler på at tiden kommer til å gå saktere:P Sånnsett veldig greit med kun 1500 innlegg denne mnd også..;)

Så kjekt for jentungen da:D For det er sommerhytte da eller? Ligger ved et vann kanskje?

Ahh,skjønner:) Hvor langt er du på vei nå?

Det er på fjellet, men veien er vinterstengt og vi har ikke noe behov for å gå 2,5 km i oppoverbakke og det er bratt :P så det er bare det at vi ikke liker den veien som gjør at vi ikke er der på vinteren hehe

Det er en gammel husmannsplass fra 1800 tallet og helt fantastisk å være der. Det er noe vann der men egner seg best til å prøve å fiske i, istedenfor å bade for det er kalt fjellvann :P

Jeg er vel 20+2 uker nå om jeg husker riktig :) Men satset på at formen blir bedre når været blir bedre :P

Møkkavær her og!!
Jaaa, helt syykt det..Jeez...
Her er det mye som skjer denne mnd, så tviler på at tiden kommer til å gå saktere:P Sånnsett veldig greit med kun 1500 innlegg denne mnd også..;)
1500 skal ikke by på store problemer, nei:p
Selvom mars er travel...men ikke sååå travel;)

Back
Topp