Og heller ikke etter å ha sett traileren...
Nei ikke da heller, for det så jo bare ut som en super søt faniliefilm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og heller ikke etter å ha sett traileren...
Hei på du og god kveld til deg ogsåGod kveld jenterfår være med skravlefronten igjen her
Ja, og jeg går ofte ut i fra traileren når jeg velger filmNei ikke da heller, for det så jo bare ut som en super søt faniliefilm.
Hvordan har helgen vært ?Hei på du og god kveld til deg også![]()
Supert å komme hjem fra svigermor... Til ingen brød i huset! Gubben er kjørt på jobb for å skrive månedsplan... Vi har 3 frosne rundstykker som jeg klarer å svi! Juhu!!! Ble digistive kjeks til kvelds på poden. Han var fornøyd!
Ja, og jeg går ofte ut i fra traileren når jeg velger film![]()
Da lurer jeg på hva som blir neste aktuelle kinofilm for denne familienDet var ikke Svampe Bob heller![]()
Da lurer jeg på hva som blir neste aktuelle kinofilm for denne familien![]()
Helt greiHvordan har helgen vært ?![]()
Er det med han lilla fyren??Kommer en snart som heter Home/Hjem. DEN gleder jeg meg til!![]()
Åå jeg gleder meg til å sove, selvom jeg duppa av på sofaenHelt greihatt mye vondt i bekkenet. I dag var jeg fotograf i skibakken, men den løse snøen var super vondt å gå i.. Nå er jeg trøtt og sliten og gleder meg til å sove i min egen seng
![]()
Alltid godt å soveÅå jeg gleder meg til å sove, selvom jeg duppa av på sofaen![]()
Jeg må vel ut og gå i morgen tenker jeg..
Ja det er noe av det besteAlltid godt å sovehehe
Haha...nei, det gjorde du nok ikkeFor det skjønte jeg ikke![]()
Koselig å se deg herGod kveld jenterfår være med skravlefronten igjen her
Er du A eller B menneske?Ja det er noe av det beste
Hihi...tipper han ble fornøyd jaSupert å komme hjem fra svigermor... Til ingen brød i huset! Gubben er kjørt på jobb for å skrive månedsplan... Vi har 3 frosne rundstykker som jeg klarer å svi! Juhu!!! Ble digistive kjeks til kvelds på poden. Han var fornøyd!
Samme herDa lurer jeg på hva som blir neste aktuelle kinofilm for denne familien![]()