Jada det gjør de, og det er jo helt greit jeg bare liker ikke å få oppmerksomhet så jeg har ikke lyst til å si det![]()
Ahhh, da er det ikke noe særlig skjønner jeg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada det gjør de, og det er jo helt greit jeg bare liker ikke å få oppmerksomhet så jeg har ikke lyst til å si det![]()
Huff da, det blir veldig slitsomt i lengden...Hvor lenge har det vært sånn da?Jeg er så trøttfår ikke sove om nettene
Hehe, sjokkerendeHar ikke peiling...kylling kanskje![]()
Hiver meg med på litt skravlings
I dag står det stekte torsketunger i rømmesaus på menyen![]()
Ahhh, da er det ikke noe særlig skjønner jeg...Jeg skal innrømme at jeg elsker oppmerksomhet
![]()
Her blir det italiensk pizza stekt på pizzastein. Nam namHva skal dere ha til middag i dag?
Ohh, det er fantastisk godt da!!Indisk tikka masala med nan brød og risNAMNAM! Så skal vi ha banan milkshake til dessert
![]()
At de kjøper mobilen din?Er det noen som vet åssen netcoms kjøp av mobiltlf din funker?
Ikke hørt om . Men det må sjekkes ut. Har en tlf vi kunne solgt
Nam, har dere Stein sjøl og fungerer det bra?Her blir det italiensk pizza stekt på pizzastein. Nam nam![]()
Ikke hørt om . Men det må sjekkes ut. Har en tlf vi kunne solgt![]()
Hva syntes du da? Vi har blitt veldig flink til å spise fisk. Er egentlig veldig glad i det, men man glemmer det litt av i hverdagen...Åhh så kjekt. Bare å skravle i vei
Oi, ikke værst. Kun smakt det engang i middagsbesøk.
Ja går tur hver dag for har hund.. Men bekkenløsningen gjør at æ klarer ikke å gå så mye.. Spiste bidronning gele for å bli gravid.. Merka nu ikke forskjell på energi nivå med d da..Beste kuren jeg har erfart mot trøtthet er en god gåtur ute i friskluft hver dag. Og et godt kosthold!! Spesielt frokost! I min desperasjon etter å bli gravid, kom jeg over bidronning-gele. Dette skal være bra for eggkvalitet men også for økt psykisk og fysisk overskudd. Jeg merket forskjellen! På overskuddet altså![]()
Men det er jo bra at noen liker det dajeg syntes det er kjempe ekkelt når noen gir meg oppmerksomhet og sa til en på jobb at jeg var gravid i dag og det var kjempe vanskelig
og det er en jeg snakker mye med og om personlige ting... så da å skulle si det til en haug med damer jeg ikke prater så mye med, nei det blir bare ekstra vanskelig hehe
Her trenger mannen ny mobil og vi har jo netcom, så dette hadde vært lurt.Ja de kjøper visst tlf din hvis du skal kjøpe ny tlf hos dem
Jeg har bindingstid igjen så lurte på om man kunne få gjort opp nedbetalingstiden eller om man får pengene i hånden eller hva![]()
Her blir det italiensk pizza stekt på pizzastein. Nam nam![]()
Hihi, ok. Skjønner.
Jeg er helt motsatt, kan snakke litt for myehaha
Hehe.. Da trur æ ikke du ska bruke d unnskyldning..Jeg er ikke gravid så har ikke den unnskyldningen heller![]()
Hva syntes du da? Vi har blitt veldig flink til å spise fisk. Er egentlig veldig glad i det, men man glemmer det litt av i hverdagen...