Skravletråd :)

Jada det gjør de, og det er jo helt greit jeg bare liker ikke å få oppmerksomhet så jeg har ikke lyst til å si det :p

Ahhh, da er det ikke noe særlig skjønner jeg...:P Jeg skal innrømme at jeg elsker oppmerksomhet:P

Ahhh, da er det ikke noe særlig skjønner jeg...:P Jeg skal innrømme at jeg elsker oppmerksomhet:P

Men det er jo bra at noen liker det da ;) jeg syntes det er kjempe ekkelt når noen gir meg oppmerksomhet og sa til en på jobb at jeg var gravid i dag og det var kjempe vanskelig :P og det er en jeg snakker mye med og om personlige ting... så da å skulle si det til en haug med damer jeg ikke prater så mye med, nei det blir bare ekstra vanskelig hehe

Ikke hørt om . Men det må sjekkes ut. Har en tlf vi kunne solgt:)

Ja de kjøper visst tlf din hvis du skal kjøpe ny tlf hos dem :)
Jeg har bindingstid igjen så lurte på om man kunne få gjort opp nedbetalingstiden eller om man får pengene i hånden eller hva :P

Åhh så kjekt. Bare å skravle i vei:D

Oi, ikke værst. Kun smakt det engang i middagsbesøk.
Hva syntes du da? Vi har blitt veldig flink til å spise fisk. Er egentlig veldig glad i det, men man glemmer det litt av i hverdagen...

Beste kuren jeg har erfart mot trøtthet er en god gåtur ute i friskluft hver dag. Og et godt kosthold!! Spesielt frokost! I min desperasjon etter å bli gravid, kom jeg over bidronning-gele. Dette skal være bra for eggkvalitet men også for økt psykisk og fysisk overskudd. Jeg merket forskjellen! På overskuddet altså;)
Ja går tur hver dag for har hund.. Men bekkenløsningen gjør at æ klarer ikke å gå så mye.. Spiste bidronning gele for å bli gravid.. Merka nu ikke forskjell på energi nivå med d da..

Men det er jo bra at noen liker det da ;) jeg syntes det er kjempe ekkelt når noen gir meg oppmerksomhet og sa til en på jobb at jeg var gravid i dag og det var kjempe vanskelig :p og det er en jeg snakker mye med og om personlige ting... så da å skulle si det til en haug med damer jeg ikke prater så mye med, nei det blir bare ekstra vanskelig hehe

Hihi, ok. Skjønner.
Jeg er helt motsatt, kan snakke litt for mye:P haha

Ja de kjøper visst tlf din hvis du skal kjøpe ny tlf hos dem :)
Jeg har bindingstid igjen så lurte på om man kunne få gjort opp nedbetalingstiden eller om man får pengene i hånden eller hva :p
Her trenger mannen ny mobil og vi har jo netcom, så dette hadde vært lurt.

Hva syntes du da? Vi har blitt veldig flink til å spise fisk. Er egentlig veldig glad i det, men man glemmer det litt av i hverdagen...

Her prøver vi ha fisk 2 ganger i uken. Blir ofte de samme fiskerettene da.
Fiskekaker
Fiskeboller.
Hjemmelaget fiskegrateng.
Stekt sei.
Kokt torsk.
Fish tikka.
Ovnsbakt laks.
De jeg kom på i farten som vi har ofte.

Joda, var ikke så gale. Men er nok ikke min favoritt blant fiskerettene, og når mannen ikke spiser det blir det ikke til:)

Back
Topp