Skravletråd :)

Magnesium pleier å funke veldig bra :)
Flere steder i Norge er det ikke magnesium i vannet (det er hovedsakelig fra vann vi får magnesium inn i kroppen vår) så tilskudd er viktig.

Samme sliter æ.. Husker ikke katti sist æ sov en hel natt.. Har man ikke vondt så e man tissetrengt.. Eller ellers bare urolig i kroppen. Gla for å være sykemldt. Men får nu ikke sove på dagen heller..
Nei jeg er stuptrøtt nå, men får ikke sove for det

Samme slitet æ med.. Spesielt på kvelden når æ ska sove, må hele tida riste på hele kroppen.. Ekkelt..
Kan være kjempetrøtt, men ikke snakk om å få sove :( Og nå har jeg gått fra å ikke jobbe i det hele tatt på flere måneder, til å plutselig jobbe 8 timer 5 dager i uka :P

Ja trøtt e man uansett så koffår ikke være på jobb da.. ;) Man har nu unnskyldning at man e gravid..
Jeg er ikke gravid så har ikke den unnskyldningen heller :P

Ja trøtt e man uansett så koffår ikke være på jobb da.. ;) Man har nu unnskyldning at man e gravid..
Beste kuren jeg har erfart mot trøtthet er en god gåtur ute i friskluft hver dag. Og et godt kosthold!! Spesielt frokost! I min desperasjon etter å bli gravid, kom jeg over bidronning-gele. Dette skal være bra for eggkvalitet men også for økt psykisk og fysisk overskudd. Jeg merket forskjellen! På overskuddet altså;)

Back
Topp