Skravletråd :)

Kjempekjedelig, men kengubarnet har detbesthjemme når han er sådårlig.
Det gjør vi nok:)
Ja, ikke noe greit å dra de med på tur når de er syke... vet jo det selv. Når man er syk er det best å være hjemme under dynen <3 God bedring!

Ja, ikke noe greit å dra de med på tur når de er syke... vet jo det selv. Når man er syk er det best å være hjemme under dynen <3 God bedring!
yes , det er jo det jeg synes også. Men vet ange synes vi er pysete som ikke bare drar han ed oss..

Fått meg jobb :) Eller.. egentlig praksisplass i 1 måned siden jeg er på avklaring, men de sa at om alt gikk bra ville de ansatte meg i et vikariat :D

Takk for klem og gode tanker :)
Er så fælt å måtte vente på svar. I dag fikk jeg også beskjed om at stemorfaren min (vært i lag med mormor siden jeg var 2 år og vært som en ekte morfar siden min døde like etter jeg var født) som har hatt kreft i mange år men hatt den under kontroll nå har fått spredning til skjelettet :(

Huffameien kjære deg. :( Det er tøft.
Sender deg en stor klem<3<3
Leste i et annet innlegg du hadde fått jobb, gratiss så mye:)

Hei jenter!! Hatt en fin dag?
Her tok jeg og guttungen turen på badeland i dag. Der var det mange folk gitt! Gjerne ikke rart med vinterferie og dårig vær;)

Her tok jeg og guttungen turen på badeland i dag. Der var det mange folk gitt! Gjerne ikke rart med vinterferie og dårig vær;)
Hei:D
Så gøy med bading!
Jeg har vært på jobb idag, og hatt kosetid med gutta nå i ettermiddag:)

Hei hei :) Tja dagen startet dårlig med spy og kvalme fra 3.30 i natt men tenkte det ville hjelpe med frisk luft til jobb. Vel jeg spydde ikke på jobb men var ikke langt unna :P så måtte ha meg en lur på sofaen etter jobb hehe og nå er det avslapping med litt tv og jordbær siden jeg har hvert flink og handlet i dag :D

Nei da vil jeg tru det var ganske fult i badeland :) Du skal i kveld da?

Back
Topp