Takk, det håperjeg ogsåÅåh...så kjedelig
Håper tassen snart er på beina og at dere kommer dere til Køben om ikke så lenge!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det håperjeg ogsåÅåh...så kjedelig
Håper tassen snart er på beina og at dere kommer dere til Køben om ikke så lenge!
Nei, så kjedelig.... er jo en sånn ting man ser frem tilDen gikk engetnlig til København
Kjempekjedelig, men kengubarnet har detbesthjemme når han er sådårlig.Nei, så kjedelig.... er jo en sånn ting man ser frem tilHåper dere får tatt det igjen da
![]()
Ja, ikke noe greit å dra de med på tur når de er syke... vet jo det selv. Når man er syk er det best å være hjemme under dynen <3 God bedring!Kjempekjedelig, men kengubarnet har detbesthjemme når han er sådårlig.
Det gjør vi nok![]()
yes , det er jo det jeg synes også. Men vet ange synes vi er pysete som ikke bare drar han ed oss..Ja, ikke noe greit å dra de med på tur når de er syke... vet jo det selv. Når man er syk er det best å være hjemme under dynen <3 God bedring!
Høres greit uthar egentlig mye på planen men er så sliten etter 30 timer uten søvn så skal prøve å ta igjen litt
Takk for detSender over en varm klem til deg![]()
Hurra og gratulerer!Fått meg jobbEller.. egentlig praksisplass i 1 måned siden jeg er på avklaring, men de sa at om alt gikk bra ville de ansatte meg i et vikariat
![]()
Resepsjonist/kontormedarbeider på FjordlaksHurra og gratulerer!
Hvor da?
Så bra!Resepsjonist/kontormedarbeider på Fjordlaks
Men jeg fortalte dem ikke at jeg hater fisk![]()
Så gøy daResepsjonist/kontormedarbeider på Fjordlaks
Men jeg fortalte dem ikke at jeg hater fisk![]()
Det kan bli rimelig flaut ellersSå bra!
Nå må du lære deg å like fisk![]()
Takk for klem og gode tanker
Er så fælt å måtte vente på svar. I dag fikk jeg også beskjed om at stemorfaren min (vært i lag med mormor siden jeg var 2 år og vært som en ekte morfar siden min døde like etter jeg var født) som har hatt kreft i mange år men hatt den under kontroll nå har fått spredning til skjelettet![]()
HeiHei jenter!! Hatt en fin dag?
Her tok jeg og guttungen turen på badeland i dag. Der var det mange folk gitt! Gjerne ikke rart med vinterferie og dårig vær![]()
Takk for det, begge delerHuffameien kjære deg.Det er tøft.
Sender deg en stor klem<3<3
Leste i et annet innlegg du hadde fått jobb, gratiss så mye![]()
Ja, vi koste oss stortHei
Så gøy med bading!
Jeg har vært på jobb idag, og hatt kosetid med gutta nå i ettermiddag![]()
Hei jenter!! Hatt en fin dag?
Her tok jeg og guttungen turen på badeland i dag. Der var det mange folk gitt! Gjerne ikke rart med vinterferie og dårig vær![]()