Skravletråd :)

Heisann damer! Hvilke planer har dere for kvelden, da? Her skal det ses Big Bang Theory for alle penga :D Gikk glipp av alle før jul og nå vises de igjen!

Heisann damer! Hvilke planer har dere for kvelden, da? Her skal det ses Big Bang Theory for alle penga :D Gikk glipp av alle før jul og nå vises de igjen!
Ååh...det er morsomt:p
Jeg skal ligge rett ut i sofaen, jeg! Ingen planer:D

Heihei;)
Hvordan ligger du an nå da:P?
Her er det ingen spesielle planer...begynne så smått pakke til vi reiser på hytta i morgen. Ellers føler jeg for å se en film .

Heihei;)
Hvordan ligger du an nå da:P?
Her er det ingen spesielle planer...begynne så smått pakke til vi reiser på hytta i morgen. Ellers føler jeg for å se en film .
Det går sakte :P Dårlig med liv her i kveld ;) Deilig med hyttetur, da! Eier dere?
Hvilen film frister?

Jrg skal lese ferdig boken min,se greys og legge meg;)
Hvilken bok leser du?
Blir det tidlig kvelden da eller?

Nam! Det så da utrolig godt ut!

Det går sakte :p Dårlig med liv her i kveld ;) Deilig med hyttetur, da! Eier dere?
Hvilen film frister?

Hvilken bok leser du?
Blir det tidlig kvelden da eller?

Nam! Det så da utrolig godt ut!
Hehe,kjipt da;)
Det er jo strengt tatt svigers sin, men blir som vår omtrent for vi er der masse alene:P
Aner ikke...noe action kanskje...vil ikke ha sippeflilm iallefall:P

Glutenfrie skoleboller;)

Hehe,kjipt da;)
Det er jo strengt tatt svigers sin, men blir som vår omtrent for vi er der masse alene:P
Aner ikke...noe action kanskje...vil ikke ha sippeflilm iallefall:P

Glutenfrie skoleboller;)
Alt som er svigers sitt er til for å deles ;) Hihi. Herlig det da. På fjellet, eller?
Passer perfekt idag:p
Litt trøtt etter tidlig morgen..
Da er det greit å få lagt seg tidlig, ja ;) Søvn må man ha!

Alt som er svigers sitt er til for å deles ;) Hihi. Herlig det da. På fjellet, eller?

Oh yess. Hatt mye gøy der:D
Ja, men brukes både sommer og vinter. 1t kjøring så grei avstand.

Søvn er viktig:D
Heldigvis begynner jeg ikke på jobb før kl 11 i morgen!

Back
Topp