Det kan det bli jaDet kan bli rimelig flaut ellers![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan det bli jaDet kan bli rimelig flaut ellers![]()
Badeland er gøy.Hei jenter!! Hatt en fin dag?
Her tok jeg og guttungen turen på badeland i dag. Der var det mange folk gitt! Gjerne ikke rart med vinterferie og dårig vær![]()
Hyttetur til helgen?!Ja, vi koste oss stort![]()
AhhKosetid er bra
Her er det jobb fre,lør og søn. Pendler fra hytten da![]()
Usj da:/ Hvordan føler du deg nå da?Hei heiTja dagen startet dårlig med spy og kvalme fra 3.30 i natt men tenkte det ville hjelpe med frisk luft til jobb. Vel jeg spydde ikke på jobb men var ikke langt unna
så måtte ha meg en lur på sofaen etter jobb hehe og nå er det avslapping med litt tv og jordbær siden jeg har hvert flink og handlet i dag
Nei da vil jeg tru det var ganske fult i badelandDu skal i kveld da?
Reiser allerede opp ons. 1t. bareHyttetur til helgen?!så deilig!
Hvor lang reisevei har du derfra til jobb da?
Usj da. Hvordan er formen hans nå?Badeland er gøy.
Jeg har vært hjemme med sykt barn jeg da. Fikk gått en tur med naboen i kveld, det var godt
Lit bedre enn i går, men feberen stiger sakte men sikkert dessverre..Usj da. Hvordan er formen hans nå?
Kjekt med tur![]()
Huff dakar:/ Riktig god bedringLit bedre enn i går, men feberen stiger sakte men sikkert dessverre..
TakkHuff dakar:/ Riktig god bedring
Takk
Han er heldigvis ikke over 40 i dag da, ikke foreløbig hvertfall
Det var det da.. har steget en halv grad på en time.. Nå er han oppe i 39,5...Men nå er det senga for han, satsr på han våkner feberfri i morgenDet er godt. Håpe det ikke blir høyere!!
Skjønner. Håpe det stopper der og at han får sove godtDet var det da.. har steget en halv grad på en time.. Nå er han oppe i 39,5...Men nå er det senga for han, satsr på han våkner feberfri i morgen
Usj da:/ Hvordan føler du deg nå da?![]()
Ja,veldig masse folk![]()
Ikke stort. Slappe av![]()
Håper det ikke er fisk til lunsj og slikt daDet kan det bli ja![]()
Det blir fiskelunsj 5 ganger i ukenHåper det ikke er fisk til lunsj og slikt da![]()
Så deilig daReiser allerede opp ons. 1t. bare![]()
HeheDet blir fiskelunsj 5 ganger i uken
Gratulerer med jobb!Takk for det, begge deler![]()