Jeg sitter hjemme og kjeder meg.... glemte strikketøyet mitt hos svigerfarTakk for det
Sitter på flyplassen og dingler![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sitter hjemme og kjeder meg.... glemte strikketøyet mitt hos svigerfarTakk for det
Sitter på flyplassen og dingler![]()
Lenge siden...husker nesten ikkeNår fikk du grått?
Å nei, så kjedeligJeg sitter hjemme og kjeder meg.... glemte strikketøyet mitt hos svigerfarog jeg som skulle bli ferdig i løpet av uken
![]()
Mhm.... 1 1/2 time med bil + 40 min med fergenÅ nei, så kjedeliger det langt unna da??
Det skal vi være flinkere til ogsåVi inviterte naboene over på kvelds, det bør vi gjøre oftere fant jeg ut.![]()
Ok, her er litt . ikke sett noe før nå jegLenge siden...husker nesten ikke
Rundt 30 år vil jeg tro![]()
Huff.. det er kjedelig.. Er det langt til svigerfar fra der dere bor?Og når jeg klarte å glemme!!!! strikketøyet mitt hos svigerfar... Så må jeg hvertfall sitte her inne. Gjett om tårene trillet da! Får det forhåpentlig vis igjen på fredag.
Mhm... 1 1/2 time i bil + 40 min med ferge... Men møter de i begravelse på fredag. Så håper de husker det da. Men alt for lenge tilHuff.. det er kjedelig.. Er det langt til svigerfar fra der dere bor?
ja ellers hadde det jo gått an å sende det i posten da.Mhm... 1 1/2 time i bil + 40 min med ferge... Men møter de i begravelse på fredag. Så håper de husker det da. Men alt for lenge til![]()
Oi, ja da blir det i lengste laget for en svippturMhm.... 1 1/2 time med bil + 40 min med fergenMen møter de i begravelse på fredag. Men det er jo alt for lenge til...
Heldig duOk, her er litt . ikke sett noe før nå jeg![]()
Helt klartOi, ja da blir det i lengste laget for en svipptur![]()
Håper dagene fram til fredag går fort! Får henge her i steden da vet du![]()
Det er helt santHeldig du
Har hatt grått nå i minst 8 årmen en frisørtime fikser det meste
![]()
HeiheiHeihei jenter!!Hva skjer hos dere i dag
?
Vi sov lenge, herlig. Snart i åpen barnehage her og på mammutsalg![]()
Hørtes ut som en smart planHelt klartkanskje jeg klarer 1500 i løpet av denne uken
så kan jeg strikke neste uke
hehe
Takk for detDet er helt sant
Ha en fin dag![]()
HalloHeihei jenter!!Hva skjer hos dere i dag
?
Vi sov lenge, herlig. Snart i åpen barnehage her og på mammutsalg![]()