Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh...så søte de var
TakkÅåh...så søte de var![]()
Deilig å føle seg litt fresh før fødselenHer er jeg også til frisøren! Så er sveisen ihvertfall i orden til snuppa har tenkt å komme ut.
Var på høy tid å få tatt etterveksten, så dette blir bra![]()
For en stille gjeng som er her i dag! Sover dere folkens?
Haha! Ja, det er så typiskHar ein sjuk og klengete gutt heime. No når han endeleg leikar litt for seg sjølv så høyrer eg han bæsjar - typisk![]()
Haha! Ja, det er så typiskJeg kjeder meg i dag... vondt i bekkenet så får ikke gjort så mye
![]()
Da har du en jobb forann deg denne uken jaEg har 10tusen ting eg må få gjort innen torsdag. Da kjem pappa og bonusmor på langhelg, og pappa skal installere dusj og badekar. Mååå få rivd den dusjen som står oppe der badekaret skal stå og vaske/skrubba golvet og legge ny silikon.
+ rommet til Jr ser ut som eit bomba helvete da gubben har begynt å laga bod og stua alt inn der![]()
Da har du en jobb forann deg denne uken jaMen det klarer dere vell? Fri fra jobb, eller fortsatt i permisjon?
Oi, tre tette du får da100% sjukmeldt - gravid med tvillingar. Hadde klart alt med glans om Jr var i bhg, men no må han vera heime i morgo og, og da har eg muligens berre onsdag og halve torsdag![]()
Oi, tre tette du får daTravelt
Forventet annkomst i mai?
HeheheJa, sånn caLeikar ikkje produktive skjønnar du
![]()
sååå braTakk for detskal kose meg!
Ha en strålende dag du også![]()
Hehe, halloenFor en stille gjeng som er her i dag! Sover dere folkens?
Takk takkHallo
Straks frisør her!
Kos dere i barnehage og på salg![]()
1 vennebyenbok med 5 små puslespill i og 2 fantorangen bøkerHeihei
Kos dere i åpen barnehage. Hva skal du kjøpe på mammutsalget?
Skal på jobb snart jeg![]()