Det er greitHehe, halloen
Her har vi vært ute. Kom akkurat inn dørene her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er greitHehe, halloen
Her har vi vært ute. Kom akkurat inn dørene her.
Haha, ikke santDet er greitDu er unnskylt
![]()
Deilig å føle seg litt fresh før fødselenStore endringer?
Jeg tok etterveksten for 14 dager siden. Ble så mye bedreStripa etterveksten og stussa d. D ble en merkbar forskjell syns jeg ihvertfall![]()
Jeg tok etterveksten for 14 dager siden. Ble så mye bedre![]()
For en stille gjeng som er her i dag! Sover dere folkens?
Hørtes godt utNei sove har jeg ikke gjort, men har hvert på jobbMen nå skal jeg bare late meg, og katta har lagt seg på magen min så han er enig hehe
Du er jo superkreativTakkKjenner jeg er litt utav syingen. Sydde jo en del når LA var baby. Neste prosjekt blir sengetøy til snuppa
![]()
Så deilig daHer er jeg også til frisøren! Så er sveisen ihvertfall i orden til snuppa har tenkt å komme ut.
Var på høy tid å få tatt etterveksten, så dette blir bra![]()
Hørtes godt utHva skal dere ha til middag i dag da?
Her er det hjemmelagde kyllingkarbonader med ovnsbakte potetbåter,salat og salsa![]()
Hei på degHei jenterlenge siden sist ^^
Jo, takk for detDu er jo superkreativ
Skulle ønske jeg var like flink med hendene som du..
HeheSå deilig da
Jeg dro som brunette og kom hjem som blondineskulle bare stripe litt...ble vel mye striper for å si det sånn
![]()
Ikke vær så blyg nåJo, takk for detMen er ikke så flink. Klarer enkle ting, og er fornøyd med det
![]()
Hihi..joda, men var jo ikke akkurat meningenHeheGreit med "bli ny" dag og
![]()
Ohhh, det er jo godt det da!!Hørtes godt ut
Jeg og mannen har vært på McDonalds, vihaha!
Så deilig da
Jeg dro som brunette og kom hjem som blondineskulle bare stripe litt...ble vel mye striper for å si det sånn
![]()