Ja, ordentlig kjedelig vær.. Men skøytegåing blir det visst uansettKjedelig vær da!!:/
Takk for det. Skal innom nærbutikken fant jeg ut nå også, tom for melis. Må ha til baking senere![]()
Måbakes her også ser jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ordentlig kjedelig vær.. Men skøytegåing blir det visst uansettKjedelig vær da!!:/
Takk for det. Skal innom nærbutikken fant jeg ut nå også, tom for melis. Må ha til baking senere![]()
Hørtes deilig med en rolig dagGod morgen
Her tenker jeg at jeg skal prøve å få gått meg en tur nede ved elva, men litt vær avhengigellers så blir det bare en rolig innedag her for meg
Hva skal du i dag da?
Hørtes deilig med en rolig dag
Vaske klær, rydde, skøytegåing, trening boklesing og bollebaking står på planen her
Så da har du mye å skravle om med andre ord :-DHar ingen planer mandag, tirsdag og onsdag. Heller ikke penger siden det er lønn på fredag. Så da har jeg mye BV tid![]()
Vet ikke helt ennå. Søss vil på kino. Så vi får se daGod morgen
Hva skal dere i dag?
Æsj...ikke morsomt å trene med hodepineDen vurderer jeg også i dag, o om bare hodepinen blir litt bedre.
Skjer en del her ogsåJada, skjønner det![]()
Mhm,veldig deiligGreit også, skjer en del til uken så.
Skjer en del her også
I morgen skal jeg til frisør for å farge, stripe og klippe hår! Gleder meg
Og på tirsdag skal jeg til tannlege med to hull...![]()
Skjer en del her også
I morgen skal jeg til frisør for å farge, stripe og klippe hår! Gleder meg
Og på tirsdag skal jeg til tannlege med to hull...![]()
Ja, jeg gleder megDeilig med frisørbesøk da![]()
Ja, jeg gleder meg
Sååå herlig å fornye seg litt!
Da skifter du vel sveis og farge ganske ofte??Jobber selv som frisør så deg blir liksom ikke helt det samme![]()
Akkurat nå er mannen og poden ute i solenGod morgen
Hva skal dere i dag?
Helt klartSå da har du mye å skravle om med andre ord :-D
sol hadde hvert deilig.. her er det overskyet.. alt blir så grått og trist...Akkurat nå er mannen og poden ute i solenjeg slapper av på sofaen. Strikker litt og trykker litt på tlf
Snart middag og så reiser vi hjem til Bergen igjen![]()
Hvilken film vil hun se?Vet ikke helt ennå. Søss vil på kino. Så vi får se da![]()
Er nydelig med sol og blå himmelsol hadde hvert deilig.. her er det overskyet.. alt blir så grått og trist...