God morgen. Her driver jeg og psyker meg opp til legebesøk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå den blir nok bra![]()
God fredag alle sammen![]()
Håper det samme til deg![]()
Takk for detGod morgen. Her driver jeg og psyker meg opp til legebesøk![]()
Takk for detTakk for det
Og lykke til hos legen Venessiela!
Jeg skal straks trene, så pakke kofferter for gutta som skal på vinterferie, så på jobb i ettermiddagTakk for det
Hva skal du i dag da?
Hvor skal gutta?Jeg skal straks trene, så pakke kofferter for gutta som skal på vinterferie, så på jobb i ettermiddag![]()
Takk for detHåper alle får en strålende fredag![]()
I dag skal jeg til fysioterapeut. Fra neste uke skal jeg prøve å gå bare en gang i uken i stede for 2 ganger. Så skal jeg i basseng på eget initiativ en gang i uken.God morgen alle sammenHer har jeg gjort noe av det kjedeligste som finnes, men så greit når det er gjort nemlig betalt regninger
Hva skal dere i dag da?
I dag skal jeg til fysioterapeut. Fra neste uke skal jeg prøve å gå bare en gang i uken i stede for 2 ganger. Så skal jeg i basseng på eget initiativ en gang i uken.
Så går turen til Stord i ettermiddag![]()
Det håper jeg ogsåHåper alle får en strålende fredag![]()

Ja, håper detFår satse på at det går bra bra med å bare gå en dag i uka og med basseng daDu får ha det fint på Stord i dag
![]()
Ja, håper detSkal feire min kjære sin 30 års dag med svigerfar. Men far/farfaren døde jo i går... så er litt spent på stemningen i helgen...
Det er kjedelig det! Så det gjør mannen her i husetGod morgen alle sammenHer har jeg gjort noe av det kjedeligste som finnes, men så greit når det er gjort nemlig betalt regninger
Hva skal dere i dag da?
Det er kjedelig det! Så det gjør mannen her i huset
Mini og jeg skal på lunsj til ei venninne etterpå, så det gleder vi oss til![]()
Det er santJa men det må nesten gjøres og gjør ikke jeg det så blir det ikke gjort
Så koselig da, dere får kose dere masse på lunsj![]()
Det er santMannen liker heldigvis å ha kontrollen i netthandel, og det er heeelt greit
![]()