Ikke jeg
Skal jobbe, men hadde nok ikke dratt uansett![]()
Hehe okei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg
Skal jobbe, men hadde nok ikke dratt uansett![]()
Strikket og strikketGod kveld damer.
Hva hsr dere gjort i dag?
Har gått en lang tur i det nydelige vært med mannen min. Og så har vi spist ute. Nå er barna lagt, huset ryddet og vi skal se film. Håper været blir slikt i morgenGod kveld damer.
Hva hsr dere gjort i dag?
Ikke i helgen. Men kommer nok til å se den etterhvertHvem skal på fifty shades i helga da? Mange meninger ute å går![]()
Har en kinodate med en venninde om 14 dagerHvem skal på fifty shades i helga da? Mange meninger ute å går![]()
Ikke i helgen. Men kommer nok til å se den etterhvert
Har en kinodate med en venninde om 14 dagerda skal vi se den
jeg har lest 2 av 3 bøker, hun har ikke lest noen
så kan bli spennende.
Neeh, i grunn ikkeOkeiHar du høye forventninger da?
![]()
Neeh, i grunn ikke
Hva med deg?
Lest alle bøkene. Men det er jo lenge siden nå, så husker nok ikke altHadde vel kanskje litt høye forventninger. Men de siste dagene har se roet seg littHar bare lest første del av bok nr.1. Filmen skal sees uansett da
![]()
Nei, har ikke detHehe okeiIkke lest bøkene heller da?
Hørtes ut som en fin dag..God kveld
Jeg har fikset negler, vært på shopping, hatt mammatid med mellomste på bakeren
Du da?
Jeg skal , har lest 2 av 3 bøker.Hvem skal på fifty shades i helga da? Mange meninger ute å går![]()
Ja ganske finGod kveld til deg ogHatt en fin dsg?
Ja ganske finhar hatt en del vondt i dag, lurer på om det kan være kynnere kanskje
![]()
du da ?![]()
Uff ikke bra. Lurer på om jeg skal gjøre samme hvis det ikke gir segUff da det hørtes ikke bra ut.. joda hat hatt en del vondt men ifølge noen på terminforumet så hadde de hatt samme type smerte ved uvi så får ringe legen i morra... og nå sitter jeg å slapper av etter å ha hvert på jobb![]()
God natt, sov godtNå må jeg finne senga, er så trøtt at jeg stuper. God natt damer!