Skravletråd :)

God kveld damer.
Hva hsr dere gjort i dag?
Strikket og strikket :P Vært litt på BV og så vært en tur hos mine foreldre. Nå venter jeg på at gubben skal komme hjem fra løpetur, slik at jeg kan holde litt rundt han <3

God kveld damer.
Hva hsr dere gjort i dag?
Har gått en lang tur i det nydelige vært med mannen min. Og så har vi spist ute. Nå er barna lagt, huset ryddet og vi skal se film. Håper været blir slikt i morgen:)

Hvem skal på fifty shades i helga da? Mange meninger ute å går ;)
Har en kinodate med en venninde om 14 dager :D da skal vi se den ;) jeg har lest 2 av 3 bøker, hun har ikke lest noen ;) så kan bli spennende.

Ja ganske fin :) har hatt en del vondt i dag, lurer på om det kan være kynnere kanskje:(

du da ? :)

Uff da det hørtes ikke bra ut.. joda hat hatt en del vondt men ifølge noen på terminforumet så hadde de hatt samme type smerte ved uvi så får ringe legen i morra... og nå sitter jeg å slapper av etter å ha hvert på jobb :)

Uff da det hørtes ikke bra ut.. joda hat hatt en del vondt men ifølge noen på terminforumet så hadde de hatt samme type smerte ved uvi så får ringe legen i morra... og nå sitter jeg å slapper av etter å ha hvert på jobb :)
Uff ikke bra. Lurer på om jeg skal gjøre samme hvis det ikke gir seg

Back
Topp