Skravletråd :)

God morgen. Her driver jeg og psyker meg opp til legebesøk :P

Jeg skal straks trene, så pakke kofferter for gutta som skal på vinterferie, så på jobb i ettermiddag:D
Hvor skal gutta? :) Jeg vil også på ferie :P

God morgen alle sammen :) Her har jeg gjort noe av det kjedeligste som finnes, men så greit når det er gjort nemlig betalt regninger :P

Hva skal dere i dag da?

Blææ.... i dag er jeg trøtt. Drømte i natt at jeg fødte 12 dager før termin. Og da ble det så mye styr med permisjon (minner fra sist når jeg fødte 10 dager før). Så jeg var plutselig lys våken og lå og regnet lønn på 80% og hvor mye jeg måtte spare om jeg skal ha 100% og noe ulønnet osv.... så Vært våken fra halv 6 i dag jeg jenter :P Og det uten at dete var barn som vekket meg. (Han kom forøvrig klokken 08:00)

God morgen alle sammen :) Her har jeg gjort noe av det kjedeligste som finnes, men så greit når det er gjort nemlig betalt regninger :p

Hva skal dere i dag da?
I dag skal jeg til fysioterapeut. Fra neste uke skal jeg prøve å gå bare en gang i uken i stede for 2 ganger. Så skal jeg i basseng på eget initiativ en gang i uken.
Så går turen til Stord i ettermiddag :)

I dag skal jeg til fysioterapeut. Fra neste uke skal jeg prøve å gå bare en gang i uken i stede for 2 ganger. Så skal jeg i basseng på eget initiativ en gang i uken.
Så går turen til Stord i ettermiddag :)

Får satse på at det går bra bra med å bare gå en dag i uka og med basseng da :) Du får ha det fint på Stord i dag :)

Får satse på at det går bra bra med å bare gå en dag i uka og med basseng da :) Du får ha det fint på Stord i dag :)
Ja, håper det :) Skal feire min kjære sin 30 års dag med svigerfar. Men far/farfaren døde jo i går... så er litt spent på stemningen i helgen...

Ja, håper det :) Skal feire min kjære sin 30 års dag med svigerfar. Men far/farfaren døde jo i går... så er litt spent på stemningen i helgen...

Ja da er kanskje ikke stemningen helt der, får håpe det går bra og at dere kan få det fint allikevel da :)

God morgen alle sammen :) Her har jeg gjort noe av det kjedeligste som finnes, men så greit når det er gjort nemlig betalt regninger :p

Hva skal dere i dag da?
Det er kjedelig det! Så det gjør mannen her i huset:D
Mini og jeg skal på lunsj til ei venninne etterpå, så det gleder vi oss til:)

Det er kjedelig det! Så det gjør mannen her i huset:D
Mini og jeg skal på lunsj til ei venninne etterpå, så det gleder vi oss til:)

Ja men det må nesten gjøres og gjør ikke jeg det så blir det ikke gjort :P

Så koselig da, dere får kose dere masse på lunsj :)

Ja men det må nesten gjøres og gjør ikke jeg det så blir det ikke gjort :p

Så koselig da, dere får kose dere masse på lunsj :)
Det er sant:) Mannen liker heldigvis å ha kontrollen i nettbanken og det er heeelt greit:p

God fredag skravlekråker!

Back
Topp