Skravletråd :)

Haha,bra. :DSkal jeg fikse en date?:happy::happy:Haha
Hatt en ok dag:)?

Ja vi kan ha en brevdate sånn siden vi bor et stykke fra hverandre :P hadde håpet jeg snart kom meg over fjellet en tur, men når jeg ikke har jobba 100% så kan jeg bare glemme det... men håper jeg kommer meg en tur over før jeg blir for stor og tung da :)

Jada har a det :) Ikke det helt store som har skjedd her da..

Hvordan har dagen din hvert?

Ja vi kan ha en brevdate sånn siden vi bor et stykke fra hverandre :p hadde håpet jeg snart kom meg over fjellet en tur, men når jeg ikke har jobba 100% så kan jeg bare glemme det... men håper jeg kommer meg en tur over før jeg blir for stor og tung da :)

Jada har a det :) Ikke det helt store som har skjedd her da..

Hvordan har dagen din hvert?
Hihi, du får sende adr på pm så fikser vi det:P haha
Så kjekt da. Har du fam. her?

Okei:) Vært på jobb i dag tidlig jeg. Så kjørte guttungen til svigers i morges. Så hentet han etter jobb:) Han hadde vært med farmoren på shopping:P

Hihi, du får sende adr på pm så fikser vi det:P haha
Så kjekt da. Har du fam. her?

Okei:) Vært på jobb i dag tidlig jeg. Så kjørte guttungen til svigers i morges. Så hentet han etter jobb:) Han hadde vært med farmoren på shopping:P

Ja ikke sant :P ja har noe familie og venner der borte :) er stort sett på Askøy jeg holder til når jeg er der da siden hu venninna mi jeg bor hos da bor der :)

Hehe men da har han nok kost seg :)

Ja ikke sant :p ja har noe familie og venner der borte :) er stort sett på Askøy jeg holder til når jeg er der da siden hu venninna mi jeg bor hos da bor der :)

Hehe men da har han nok kost seg :)

Ja,stemmer. Husker du nevnte hun på Askøy. Du får si ifra om du kommer da:D Kanskje vi kunne sagt hei og;)
Han har kost seg masse. :D

Ja,stemmer. Husker du nevnte hun på Askøy. Du får si ifra om du kommer da:D Kanskje vi kunne sagt hei og;)
Han har kost seg masse. :D

Ja det skal jeg gjøre :) Det hadde hvert gøy å møtt deg så om jeg kommer meg over så må vi nesten det :)

Hun er eneste barnebarn på farsiden mens på min er hun første barnebarnet, eneste jenta og det eneste barnebarnet som bor her hehe :P de 3 nevøene hennes er og bare 1,5 år så hun var jo eneste barnebarn i over 6 år på min side hehe

Ja jeg får vel det, men er så lite gøy å rydde soverommet haha :P
Da dropper du soverommet og koser deg i steden:D

God helg til deg også:D

Da skjønner jeg det blir upraktisk:p
Har ikke så lange jeg...pga jobben;)
Takk takk:D
Nei, er mest praktisk sånn.
Enkel fransk du har nå eller?:)
Jeg hadde alt mulig rart på til tider. Chanel logo, blomster, palme:P haha

Back
Topp