Skravletråd :)

God dag

Tilbake til hverdagen etter 2 ukers ferie.! skal lese ferdig boken min før jobben kaller tenkte jeg. Skal hente ny bok hos ei venninne ettter jobb i dag:)
God dag :-) nyt hverdagen igjen ;-)
Her er det ikke hverdag før på torsdag fordi svenskene har rød dag imorgen ;-)

Lykke til med treningen i dag :)
Æsj slike ting er så kjedelige og så fryktelig dyrt også...

Jeg skulle vist jobbe i dag og så skal jeg til mamma og stefaren min i ettermiddag siden stesøstra mi med familie kommer i dag :)

Takk for det. Kan jo bli spennende å se hvor lenge jeg holder ut:p hehe
Håper jeg slipper krona, men får se hva de sier. Hehe

Håper arbeidsdagen din går greit da:)

Fikk tannlege skrekk for noen år siden jeg pga en idiot av en tannlege så glad jeg ikke skal til noen tannlege :-P

Ja og skal bli utrolig deilig med en lufte tur alene :-P
Hun har hvert hos familien sin ;-)
Er vist lettere å fly til gardermoen enn å ta andre transportmidler ;-)

Sånt er kjedelig :( sovner nesten hos tannlegen jeg da, men sikkert noen som kunne fått tannlegeskrekk av min faste tannlege og men tanke på den tida ho brukte på å prøve å få ut visdomstanna mi :o fikk meg en aha opplevelse når jeg kom til en annen som tok den på noen sekunder uten at jeg merket noen ting:)

Deilig med litt alenetid innimellom :)
Hvor lang tid bruker du til Gardermoen da?

Sånt er kjedelig :( sovner nesten hos tannlegen jeg da, men sikkert noen som kunne fått tannlegeskrekk av min faste tannlege og men tanke på den tida ho brukte på å prøve å få ut visdomstanna mi :o fikk meg en aha opplevelse når jeg kom til en annen som tok den på noen sekunder uten at jeg merket noen ting:)

Deilig med litt alenetid innimellom :)
Hvor lang tid bruker du til Gardermoen da?
Var faktisk pga en visdomstann jeg fikk tannlege skrekk :-P
Men gikk til en som trakk den mot min vilje mens jeg hadde betennelse der! Skikkelig skrekk scenario egentlig! Før det hadde jeg ikke noe problemer med å gå da. Men den opplevelsen sitter lenge i!!!

Tja ca 90 min har jeg skjønt så reiser om 20 min ;-)

Var faktisk pga en visdomstann jeg fikk tannlege skrekk :-P
Men gikk til en som trakk den mot min vilje mens jeg hadde betennelse der! Skikkelig skrekk scenario egentlig! Før det hadde jeg ikke noe problemer med å gå da. Men den opplevelsen sitter lenge i!!!

Tja ca 90 min har jeg skjønt så reiser om 20 min ;-)

Skjønner du reagerte på den da ja. De kan da ikke trekke mens du fortsatt har betennelse :o

Tar litt tid da ja. Du får ha god tur da;)

Hei på dere jenter:)

Var det deilig å komme tilbake til hverdagen igjen?:D
Her var mannen tilbake på jobb i dag, og vi har vært i åpen barnehage:) Så nå har han fått herjet en del timer:D
Senere i dag er det ikea:)

Hei på dere jenter:)

Var det deilig å komme tilbake til hverdagen igjen?:D
Her var mannen tilbake på jobb i dag, og vi har vært i åpen barnehage:) Så nå har han fått herjet en del timer:D
Senere i dag er det ikea:)

Merker liten forskjell her foreløpig, bortsett fra at mannen ikke er hjemme :p

Hihi, skjønner:P Du er sykemeldt?

Går på svangerskapspenger ;)
Tenkte jeg skulle begynne å trene litt igjen da. Håper jeg orker, for er egentlig litt lei av å bare sitte hjemme. Men 3 timer trening er lenge...:confused:

Går på svangerskapspenger ;)
Tenkte jeg skulle begynne å trene litt igjen da. Håper jeg orker, for er egentlig litt lei av å bare sitte hjemme. Men 3 timer trening er lenge...:confused:

Aha. Det gjorde jeg under svangerskapet også:)
Skjønner det. Kan fort bli lange dager. Må du trene så mye som 3t da?

Aha. Det gjorde jeg under svangerskapet også:)
Skjønner det. Kan fort bli lange dager. Må du trene så mye som 3t da?

Det er jo med instruktør da, så blir litt mer "presset" til å være der. Og første timen er det jeg som er instruktør ;)
Men det er ikke noe verre enn å snakke med min instruktør, så han er klar over at jeg kanskje må sette meg innimellom. Han vet at jeg er gravid :)

Det er jo med instruktør da, så blir litt mer "presset" til å være der. Og første timen er det jeg som er instruktør ;)
Men det er ikke noe verre enn å snakke med min instruktør, så han er klar over at jeg kanskje må sette meg innimellom. Han vet at jeg er gravid :)

Mhm, det får du gjøre:)
Veldig bra med det du orker:D
Hvor langt er du på vei nå da?

Ja, det er liksom det;)
Ohh, så stas:D weee

Går framover nå :D skal til legen til onsdag, og da blir det vel sendt henvisning til oul og:)

Hvordan går det med prøvinga hos dere da? :D

Back
Topp