Så søt du er da <3Så heldig hun er som har deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søt du er da <3Så heldig hun er som har deg![]()
Takk :-DJa da er det vel litt å lære segLykke til med studiene
![]()
Hvis man går mens alle er på jobb så er det stikke og fredelig da også ;-)Nei man må ikke, det er bare så stille og fredelig da hehe
God dagGod dag
Tilbake til hverdagen etter 2 ukers ferie.! skal lese ferdig boken min før jobben kaller tenkte jeg. Skal hente ny bok hos ei venninne ettter jobb i dag![]()
Lykke til med treningen i dag![]()
Æsj slike ting er så kjedelige og så fryktelig dyrt også...
Jeg skulle vist jobbe i dag og så skal jeg til mamma og stefaren min i ettermiddag siden stesøstra mi med familie kommer i dag![]()
Fikk tannlege skrekk for noen år siden jeg pga en idiot av en tannlege så glad jeg ikke skal til noen tannlege![]()
Ja og skal bli utrolig deilig med en lufte tur alene![]()
Hun har hvert hos familien sin ;-)
Er vist lettere å fly til gardermoen enn å ta andre transportmidler ;-)
Tok en tilfor klare ikke slå meg til ro pga forrige mnd :/
Var faktisk pga en visdomstann jeg fikk tannlege skrekkSånt er kjedeligsovner nesten hos tannlegen jeg da, men sikkert noen som kunne fått tannlegeskrekk av min faste tannlege og men tanke på den tida ho brukte på å prøve å få ut visdomstanna mi
fikk meg en aha opplevelse når jeg kom til en annen som tok den på noen sekunder uten at jeg merket noen ting
Deilig med litt alenetid innimellom
Hvor lang tid bruker du til Gardermoen da?
Er veldig svak enda ja... Håper de blir sterkere framover![]()
Var faktisk pga en visdomstann jeg fikk tannlege skrekk![]()
Men gikk til en som trakk den mot min vilje mens jeg hadde betennelse der! Skikkelig skrekk scenario egentlig! Før det hadde jeg ikke noe problemer med å gå da. Men den opplevelsen sitter lenge i!!!
Tja ca 90 min har jeg skjønt så reiser om 20 min ;-)
Hei på dere jenter![]()
Var det deilig å komme tilbake til hverdagen igjen?![]()
Her var mannen tilbake på jobb i dag, og vi har vært i åpen barnehageSå nå har han fått herjet en del timer
![]()
Senere i dag er det ikea![]()
Merker liten forskjell her foreløpig, bortsett fra at mannen ikke er hjemme![]()
Hihi, skjønnerDu er sykemeldt?
Går på svangerskapspenger
Tenkte jeg skulle begynne å trene litt igjen da. Håper jeg orker, for er egentlig litt lei av å bare sitte hjemme. Men 3 timer trening er lenge...![]()
Aha. Det gjorde jeg under svangerskapet også![]()
Skjønner det. Kan fort bli lange dager. Må du trene så mye som 3t da?
Det er jo med instruktør da, så blir litt mer "presset" til å være der. Og første timen er det jeg som er instruktør
Men det er ikke noe verre enn å snakke med min instruktør, så han er klar over at jeg kanskje må sette meg innimellom. Han vet at jeg er gravid![]()
Mhm, det får du gjøre![]()
Veldig bra med det du orker![]()
Hvor langt er du på vei nå da?
Ja, det er liksom detAlt er bedre enn ingenting vel?hehe
Er 12+5 i dag![]()
Ja, det er liksom det![]()
Ohh, så stasweee