Skravletråd :)

Det kan jo være en ide ja :) ellers pleier jeg å drikke et 0,4 glass av gangen, men tenker ikke over hvor mange det blir om dagen :p

Blir litt større plass i ny leilighet så dere får plass da? :)
Hehe ok ;-) viktig med nok væske når du har følt deg litt fyllesyk for det kan komme av for lite væske ;-)

Blir ihvertfall dobbel så stor leilighet enn det vi har nå ;-) så plass til mye mer :-P

Det er nettopp det. Og siden jeg ikke får jobbe, så er det greit å prøve og aktivisere meg på en annen måte. Fortsatt mye jeg kan gjøre uten at det er kontakt heldigvis :)

Ja da er det hvertfall greit å holde seg i gang. Men det er bra da :)

Hehe ok ;-) viktig med nok væske når du har følt deg litt fyllesyk for det kan komme av for lite væske ;-)

Blir ihvertfall dobbel så stor leilighet enn det vi har nå ;-) så plass til mye mer :-P

Kanskje jeg skal begynne å skrive ned alt jeg drikker :)

Kommer nok til å merke den plassen godt ja :)

Vi bodde pp samme antall kvadrat men var da kun to voksne
Ja da går det vel akkurat!
Har bodd på mindre når jeg var alene og gikk kjempe bra det ;-) men merker at snuppa krever større plass ja! Spesielt når økonomien har hvert så trang også! Får ikke akkurat gjort så mye da, var jo greit i sommer for da var vi nesten bare ute på plenen og lekte iløpet av dagen ihvertfall

Nå er det kvelden her, så god natt og sov godt alle sammen :)

Snakkes sikkert i morgen ;)

I nærheten av Hønefoss;)
Tja ikke helt den veien jeg tenkte å kjøre :-P men vet ikke helt enda, tenkte å reise til Gran så Valdres også tilbake til Gran før vi tar turen innom ski og hjem igjen ;-)

Kanskje jeg skal begynne å skrive ned alt jeg drikker :)

Kommer nok til å merke den plassen godt ja :)
Det kan være lurt, med riktig væskebalanse i kroppen kan det jo hende du føler deg bedre også snart ;-)

Det kan være lurt, med riktig væskebalanse i kroppen kan det jo hende du føler deg bedre også snart ;-)

Takk for tips. Får lage meg en liten logg ;)

Back
Topp