Da er du på god vei til å bli super aktiv igjen ;-)
Ja gjør det ;-) nesten litt for fort noen ganger![]()
Hehe ja kan jo hende det nå
Ja jeg har lagt merke til det, man må holde tunga rett i munnen for å svare på riktig post hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du på god vei til å bli super aktiv igjen ;-)
Ja gjør det ;-) nesten litt for fort noen ganger![]()
Hehe ok ;-) viktig med nok væske når du har følt deg litt fyllesyk for det kan komme av for lite væske ;-)Det kan jo være en ide jaellers pleier jeg å drikke et 0,4 glass av gangen, men tenker ikke over hvor mange det blir om dagen
Blir litt større plass i ny leilighet så dere får plass da?![]()
I nærheten av HønefossDu bor da? ;-)
Det er nettopp det. Og siden jeg ikke får jobbe, så er det greit å prøve og aktivisere meg på en annen måte. Fortsatt mye jeg kan gjøre uten at det er kontakt heldigvis![]()
Hehe ok ;-) viktig med nok væske når du har følt deg litt fyllesyk for det kan komme av for lite væske ;-)
Blir ihvertfall dobbel så stor leilighet enn det vi har nå ;-) så plass til mye mer![]()
Ja da går det vel akkurat!Vi bodde pp samme antall kvadrat men var da kun to voksne
Ja man må det ;-) også oppdatere siden for ikke å gå glipp av svarHehe ja kan jo hende det nå
Ja jeg har lagt merke til det, man må holde tunga rett i munnen for å svare på riktig post hehe
Tja ikke helt den veien jeg tenkte å kjøreI nærheten av Hønefoss![]()
Nå er det kvelden her, så god natt og sov godt alle sammen
Snakkes sikkert i morgen![]()
Det kan være lurt, med riktig væskebalanse i kroppen kan det jo hende du føler deg bedre også snart ;-)Kanskje jeg skal begynne å skrive ned alt jeg drikker
Kommer nok til å merke den plassen godt ja![]()
Ja det er også ganske viktig hehe
Ja man må det ;-) også oppdatere siden for ikke å gå glipp av svar![]()
God natt og sov godtNå er det kvelden her, så god natt og sov godt alle sammen
Snakkes sikkert i morgen![]()
Det kan være lurt, med riktig væskebalanse i kroppen kan det jo hende du føler deg bedre også snart ;-)
Haha ja quote er også viktig ;-)Så er det greit å quote innlegget man svarer på så man sliper å leite seg fram til svara her hehe
Haha ja quote er også viktig ;-)
Mye å tenke på men heldigvis går det ganske automatisk ;-)
Gjør det også kan du lese denne herTakk for tips. Får lage meg en liten logg![]()
Den kjenner jeg til ;-) skjer her veldig ofte ;-) vil jo utnytte tiden best mulig når man er her inne også ;-)Jeg det gjør stort sett det, bare hender det går litt fort i svingene hehe![]()
Den kjenner jeg til ;-) skjer her veldig ofte ;-) vil jo utnytte tiden best mulig når man er her inne også ;-)