Gran er da ikke langt unnaTja ikke helt den veien jeg tenkte å kjøremen vet ikke helt enda, tenkte å reise til Gran så Valdres også tilbake til Gran før vi tar turen innom ski og hjem igjen ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gran er da ikke langt unnaTja ikke helt den veien jeg tenkte å kjøremen vet ikke helt enda, tenkte å reise til Gran så Valdres også tilbake til Gran før vi tar turen innom ski og hjem igjen ;-)
Skikkelig multitasking ;-)Ja det er viktigog ennå bedre er det om man holder på med en haug med ting på engang
![]()
Er det ikke?Gran er da ikke langt unna
Skikkelig multitasking ;-)
Men kvinner greier da det![]()
Er ikke noe morro mår det høres ut som huset skal ramle ned daDa burde man ikke være redd det da ;-)
Æsj, det er kjedeligGod morgen. Fikk ikke til å sove lenge som planlagt![]()
Off det var da fryktelig tideligÆsj, det er kjedeligher starta mini dagen 06....
Det syns jeg ogsåOff det var da fryktelig tidelig![]()
Kos dere masseBursdags selskap til ungen til ett vennepar ganske snart!![]()
Er vdel ca 40 min unna tror jegEr det ikke?
Når jeg tenker over det så er det vel ikke det ;-) er bare vant til å kjøre forbi gran på vei til gardermoen jeg![]()
God morgen. Fikk ikke til å sove lenge som planlagt![]()
Bursdags selskap til ungen til ett vennepar ganske snart!![]()
Hvor gamle er de?Det er kjedelig, her har jeg sovet alt for lenge. Men sånn er det når barna blir store og mor er dårlig da blir man ikke vekket lenger hehe
Hvor gamle er de?![]()
Ja da er hun blitt ganske stor. Prøver du på søsken/er på vei?Jeg har bare en men hu blir 8 om få dager![]()
Ja da er hun blitt ganske stor. Prøver du på søsken/er på vei?
Jeg har termin 1 mars med min første![]()